Goedendag,
Ik heb sinds een half jaar onderstaande configuratie staan:
- Samsung Smart TV
- Netgear NeoTV 550
- Synology NAS (2x2TB)
Eigenlijk heb ik sinds het begin al problemen. Ik krijg het niet aan de praat en dat terwijl ik op allerlei fora lees dat het supersimpel moet zijn. Ik voel me dus een aardige noob :-).
Ik wil het nu nog een keer proberen werkend te krijgen.
Oke, wat werkt er precies niet?
Belangrijkste probleem
In de meeste gevallen ziet de Netgear de bestanden wel maar streamen ze niet of verre van vlekkeloos
- Foto's van 10/15 mb laden zeer traag
- DVD's haperen om de paar minuten
Andere problemen
- Soms worden bestanden niet herkend van m'n PC of NAS
De NeoTV is netjes met een draadje verbonden aan de router. De NAS ook. M'n pc is draadloos verbonden.
Al met al lijkt het voor m'n gevoel te liggen aan caching (of eigenlijk, het ontbreken van caching).
Is er iemand die mij hiermee kan helpen zodat ik netjes DVD's via m'n Mediaspeler kan kijken?
Als er nog aanvullende vragen zijn hoor ik ze graag!
Groet,
Corné
Ik heb sinds een half jaar onderstaande configuratie staan:
- Samsung Smart TV
- Netgear NeoTV 550
- Synology NAS (2x2TB)
Eigenlijk heb ik sinds het begin al problemen. Ik krijg het niet aan de praat en dat terwijl ik op allerlei fora lees dat het supersimpel moet zijn. Ik voel me dus een aardige noob :-).
Ik wil het nu nog een keer proberen werkend te krijgen.
Oke, wat werkt er precies niet?
Belangrijkste probleem
In de meeste gevallen ziet de Netgear de bestanden wel maar streamen ze niet of verre van vlekkeloos
- Foto's van 10/15 mb laden zeer traag
- DVD's haperen om de paar minuten
Andere problemen
- Soms worden bestanden niet herkend van m'n PC of NAS
De NeoTV is netjes met een draadje verbonden aan de router. De NAS ook. M'n pc is draadloos verbonden.
Al met al lijkt het voor m'n gevoel te liggen aan caching (of eigenlijk, het ontbreken van caching).
Is er iemand die mij hiermee kan helpen zodat ik netjes DVD's via m'n Mediaspeler kan kijken?
Als er nog aanvullende vragen zijn hoor ik ze graag!
Groet,
Corné