Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Hallo,

Ik heb net een south park app uit de android market gedownload. Na het openen ervan moest ik een license agreement accepteren. dit heb ik gedaan zonder te lezen(Wie leest die dingen). Daarna kreeg ik allemaal reclame voorgeschoteld, het had niets te maken met wat er beweerd wordt over wat de app kan.

Moet ik mij nu druk maken? Heb ik toestemming gegeven om mijn data te verwijderen etc.?

Het gaat om deze app:
Google Play: Best South Park Trivia#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS55b3VyYW5kcm9hcHAuYWJlc3Rzb3V0NjU4Il0.

Ik heb het al als ongepast gemarkeerd.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Uninstallen en volgende keer duidelijker lezen welke rechten een app vraagt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
BtM909 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 02:38:
Uninstallen en volgende keer duidelijker lezen welke rechten een app vraagt :)
Wat kan ik achteraf aan doen?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Volgens mij onder het beheer van geinstalleerde apps

Tijd voor een nieuwe sig..

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
..of dus op de pagina waar in de ts naar wordt gelinkt..........

NeutraleGast schreef op zondag 06 mei 2012 @ 02:35:
Hallo,

Ik heb net een south park app uit de android market gedownload. Na het openen ervan moest ik een license agreement accepteren. dit heb ik gedaan zonder te lezen(Wie leest die dingen). Daarna kreeg ik allemaal reclame voorgeschoteld, het had niets te maken met wat er beweerd wordt over wat de app kan.

Moet ik mij nu druk maken? Heb ik toestemming gegeven om mijn data te verwijderen etc.?

Het gaat om deze app:
Google Play: Best South Park Trivia#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS55b3VyYW5kcm9hcHAuYWJlc3Rzb3V0NjU4Il0.

Ik heb het al als ongepast gemarkeerd.
Waarom zou een app die reclame vertoont je data verwijderen? Beetje rare gedachtengang...

Anyway, het enige wat deze app kan doen is verbinding maken met het internet, het unieke ID van je telefoon opvragen, een lijst van draaiende apps opvragen en datzelfde ook voor de email-adressen die op je apparaat staan.

Niets nieuws onder de zon dus, aangezien zoveel apps daar om vragen. Er kan verder niets met de data worden gedaan, het kan alleen worden uitgelezen.

En als je geen "ongepaste" apps op je telefoon wil hebben dan moet je gewoon even opletten wat de auteur ervan nog meer in de Market heeft staan. Als het zes pagina's vol onzin is dan kan je verwachten dat de app die je wil installeren ook niet veel soeps is en het vrolijk negeren.
Al zouden de screenshots ook genoeg informatie moeten weggeven....

Dat zit wel Schnorr.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
En dan zijn er daarnaast nog het aantal gebruikers, reviews en beoordelingen.

[ Voor 9% gewijzigd door reyals op 06-05-2012 08:48 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het aantal gebruikers zegt natuurlijk helemaal niets ;) App kan pas net in de Market staan, gewoon niet zo goed in de zoeklijsten staan, enz. Maar een app met veel gebruikers kan ook net zo goed heel slecht zijn...

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1