Ik ben al dagen aan het googlen en heb bij winkels en vrienden al gevraagd - ik hoop hier een antwoord te vinden
Kun je een videokaart op het moederbord gebruiken i.c.m. een extra videokaart.
Ik wil gaan aanschaffen:
Asus P8Z77-V LE iZ77 met onboard video:
1 x DVI-Digital -
1 x VGA - 15
1 x DisplayPort
MSI Videokaart PCI-e Radeon HD6870 OC 1GB
2xDVI
HDMI
DPmini
Ik wil de Radeon gebruiken voor 2 PC-schermen en mijn televisie tegelijkertijd als 3e (non game) scherm aansluiten op het moederbord. Ik heb Win7Pro dus het aansturen van 2 aparte videokaarten moet geen probleem zijn...
Simpele vraag: Werkt dat?
OF kan ik 3 dingen tegelijk op de Radeon zetten?
Ik zou ook tevreden zijn met de oplossing dat ik alles aansluit op de Radeon, maar dat ik via een software-setting moet kiezen tussen 2 monitoren of 1 monitor en 1 TV. Marniemand kon me tot nu toe vertellen of DAT dan zou kunnen.
Wie weet dit of kan dit testen? Bij winkels krijg ik gemixte antwoorden die varieren tussen NEE en JA en MISSCHIEN
Ik wil gaan aanschaffen:
Asus P8Z77-V LE iZ77 met onboard video:
1 x DVI-Digital -
1 x VGA - 15
1 x DisplayPort
MSI Videokaart PCI-e Radeon HD6870 OC 1GB
2xDVI
HDMI
DPmini
Ik wil de Radeon gebruiken voor 2 PC-schermen en mijn televisie tegelijkertijd als 3e (non game) scherm aansluiten op het moederbord. Ik heb Win7Pro dus het aansturen van 2 aparte videokaarten moet geen probleem zijn...
Simpele vraag: Werkt dat?
OF kan ik 3 dingen tegelijk op de Radeon zetten?
Ik zou ook tevreden zijn met de oplossing dat ik alles aansluit op de Radeon, maar dat ik via een software-setting moet kiezen tussen 2 monitoren of 1 monitor en 1 TV. Marniemand kon me tot nu toe vertellen of DAT dan zou kunnen.
Wie weet dit of kan dit testen? Bij winkels krijg ik gemixte antwoorden die varieren tussen NEE en JA en MISSCHIEN