Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Soms 2 en soms 4 reviews bij zelfde rubriek.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig een NAS te kiezen en de DS411j gooit hoge ogen. Dus zoek ik overal zoveel mogelijk info.

Bij Tweakers vind ik deze pagina: pricewatch: Synology Disk Station DS411j en dan zie ik bij 'Reviews' 2 verslagen staan.

Uiteraard gebruik ik ook Google om info te vinden en die leverde mij o.a. volgende pagina op: pricewatch: Synology Disk Station DS411j en dan zie ik opeens 4 verslagen staan. Ga ik vanuit deze pagina naar een andere tab en dan weer naar 'Reviews' dan zijn er opeens nog maar 2 verslagen.

Wellicht is er een logische verklaring die ik over het hoofd zie. Maar, schiet mij maar lek, ik snap niet hoe dit kan.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Heel vaag :S Ik zie het ook. Maar als je bij de eerste link de sortering veranderd naar "waardering", komen ze wel ineens allemaal tevoorschijn. Het heeft ook niks te maken met de leeftijd, er zijn 3 reviews uit 2011 en eentje uit 2010, maar die van 2010 zie ik ook waar er maar 2 reviews zichtbaar zijn. De URL en de breadcrumb zijn ook anders, waar je 4 reviews ziet, zie je tweakers.net/pricewatch/reviews/etc, terwijl als je er twee ziet het stukje 'reviews' in de URL er niet is.

Ik zet 'm even door naar Lieve Devvers, het is geen contentissue in ieder geval.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is by design; standaard worden daar de twee hoogst gewaardeerde reviews getoond. Helaas is dat niet echt duidelijk, maar intern hebben we er al een ticket voor om dat te verbeteren (waarschijnlijk in TWK7).

Intentionally left blank

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:09
crisp schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:11:
Dat is by design; standaard worden daar de twee hoogst gewaardeerde reviews getoond. Helaas is dat niet echt duidelijk, maar intern hebben we er al een ticket voor om dat te verbeteren (waarschijnlijk in TWK7).
Dat is wel een heel erg scheef design dan 8)7

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:11:
En hoe kom je dan wel naar alle reviews?

Trouwens dat "standaard 2". Ik zie heel vaak meer dan 2 reviews zonder dat ik iets speciaals gedaan heb. Wat is "TWK7"?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 08:32:
[...]

En hoe kom je dan wel naar alle reviews?
Door te klikken op 'waardering' of 'chronologie' komen ze allemaal in beeld

Desktop | Server | Laptop

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:24

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Lees de laatste .plans op de Frontpage maar eens na... ;)
Tweakers 7 :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Pagina: 1