Krijg simkaart niet werkende

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr99
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Ik begrijp niet helemaal wat er gebeurd is maar het volgende heb ik gedaan:

Ik bezit een iPhone 4, simlock vrij en niet ge jailbreaked, gewoon legaal. Zelf een jaar prima mee gebeld etc. Sinds 2 maanden een nieuw abonnement van mijn werk en een ander toestel. Nu wilde ik de iP4 aan mijn vrouw geven, die heeft een sim only abo bij Simpel. De simkaart is een gewone die je door kan drukken naar micro. Dit dus gedaan. Zit maar met 2 pinnentjes vast, hij was er zonder moeite zo uit.

In de iP4 gestopt, en bij het aanzetten van de iP4 geeft hij aan dat er geen simkaart in zit. Maar vreemd genoeg doet hij het met adapter ook niet meer in haar oude toestel.

De kaart is geheel niet beschadigd of verbogen, maar werken ho maar. Een oud prepaid kaartje doet het prima in beide toestellen.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die kaart kapot is door het uitdrukken van de simkaart. Je hoeft er amper kracht op te zetten, en hij doet het sindsdien niet meer. Is hij dan echt kapot?

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja. Nieuwe halen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr99
helaas is 'simpel' geen winkel waar je even een nieuwe haalt.

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbr99 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:21:
helaas is 'simpel' geen winkel waar je even een nieuwe haalt.

[...]
Klantenservice
Btw, gooi de omliggende plastic niet weg, de simkaart nummer is waarschijnlijk nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dan neem je contact op met simpel en vraag je of ze een nieuwe op willen sturen per post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr99
duurt 5 tot 10 werkdagen. ik was er zelf een beetje van overtuigd dat ik gewoon iets over hef hoofd zie / zag met de Iphone .... en dat de kaart niet kapot zou zijn .......

Waarschijnlijk krijgen we dan weer een gewone sim die je uit moet drukken .....
Satch schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:24:
Dan neem je contact op met simpel en vraag je of ze een nieuwe op willen sturen per post?

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Tsjaa Simpel is niet voor niets een prijsvechter in het mobiele netwerkensegment, even bellen / mailen dus :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
De simkaart kan net zo goed al kapot geweest zijn, tenzij je erg lomp de simkaart eruit gedrukt hebt denk ik dat iig niet de oorzaak is van het defect.. ;)
Pagina: 1