Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wijn over toetsenbord Dell Inspiron 1564 laptop

Pagina: 1
Acties:

• jorisvo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01-2023
Hallo,

mijn moeder heeft per ongeluk wat wijn gemorst over het toetsenbord van haar laptop, een Dell Inspiron 1564.
Helaas heeft het toetsenbord het half begeven. Dat wil zeggen: de QWE werken niet, de RTYUIOP wel
cijfers sommige wel sommige niet etc..

Is vervanging van dat toetsenbord de oplossing dat alles weer werkt of zou het probleem ergens anders kunnen zitten? Zo'n toetsenbord kost toch al snel 50/60 euro, dus beetje zonde om te bestellen en proberen of het werkt als jullie bij voorbaat al aan gaan geven dat ik daar niet op moet rekenen..

Nu is er een extern toetsenbord aangesloten via USB en die werkt gewoon.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Dat ligt aan of het echt alleen over de toetsen is gegaan, en hoe Dell de toetsenborden in elkaar steek. Verder vertoont de laptop geen rare kuren? Dan zou je kunnen zeggen dat het probleem alleen daarbij is gebleven, maar zeker weten doe je het nooit. Probeer het toetsenbord sowieso een keer te demonteren en bekijk de boel goed, wijnvlekker ergens anders in de laptop moeten toch wel opvallen. Maar doorgaans zijn toetsenborden wel enigszin beschermd tegen ehh doorlekken :) Zolang het maar geen vol glas is geweest en het tot de toetsen beperkt is gebleven.

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

voor 20 euro heb je een nieuw toetsenbord op ebay

If you choose to criticise you choose your enemies

• jorisvo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01-2023
onder het toetsenbord is wel wat wijn terecht gekomen merk ik.. maar niet veel volgens mij
volgens mij moet een nieuw toetsenbord het probleem oplossen, en dan is ebay inderdaad een goede, bedankt Emmeau, voor dat geld is het nog leuk om te proberen of dat het probleem is.. zo niet nog geen man overboord