Verwijderd

Topicstarter
Heren en Dames,

Ik heb nog een laptop hier liggen en ik denk er al een poosje over om een 2de beeldscherm aan te schaffen.

Mijn vraag is kan ik de laptop aan mijn PC sluiten en dan dat 2de beeldscherm is?

Heb op google al wat gezocht werd niet echt wijzer van.
Heb windows Ultimate de laptop is een Asus met vista erop.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 15:24 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:01

M2M

medicijnman

Verdere informatie moet je geven... niet vragen.

Buiten dat, google is je vriend. Er zijn genoeg oplossingen voor, zowel hardware als softwarematig.

-_-

Verwijderd

Topicstarter
M2M schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:23:
Verdere informatie moet je geven... niet vragen.

Buiten dat, google is je vriend. Er zijn genoeg oplossingen voor, zowel hardware als softwarematig.
Zoals?...Heb niet echt iets kunnen vinden

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
Nee kan hoogstwaarschijnlijk niet je kan wel waarschijnlijk je laptop aansluiten op een extrern beeldscherm.
Waarom moeite doen voor een low def laptop scherm van 13/15/17 inch als je voor 90+ euro 21.5/23/24 inch full hd kan krijgen.

Zoals deze

[ Voor 15% gewijzigd door maarten12100 op 05-05-2012 16:24 ]

• M2M

M2M

medicijnman

-_-

• maarten12100
Hij heeft het over zijn laptopscherm als extern beeldscherm dus jou google search zegt daar vrij weinig over maar zelf denk ik dat het niet kan.
Gewoon schermpje kopen...

• M2M

M2M

medicijnman

laptopscherm als extern scherm kan prima, softwarematig tenminste. Een tweede scherm op een PC aansluiten en de laptop naar het pc-scherm laten streamen kan ook prima. Voldoende software voor beschikbaar.

Hardwarematig zou je een pc scherm prima aan kunnen sluiten op een laptop, zolang de laptop een videouitgang heeft die het scherm ook heeft. Een tweede ingang op het scherm zou betekenen dat je niet fysiek hoeft te wisselen.

Maar wat de TS nu eigenlijk wil is mij nog niet duidelijk. Wel is duidelijker dat er nog geen 5 minuten google in zit, anders had hij wel 1 van de verschillende softwareoplossingen gevonden.

-_-

• maarten12100
M2M schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:02:
laptopscherm als extern scherm kan prima, softwarematig tenminste. Een tweede scherm op een PC aansluiten en de laptop naar het pc-scherm laten streamen kan ook prima. Voldoende software voor beschikbaar.

Hardwarematig zou je een pc scherm prima aan kunnen sluiten op een laptop, zolang de laptop een videouitgang heeft die het scherm ook heeft. Een tweede ingang op het scherm zou betekenen dat je niet fysiek hoeft te wisselen.

Maar wat de TS nu eigenlijk wil is mij nog niet duidelijk. Wel is duidelijker dat er nog geen 5 minuten google in zit, anders had hij wel 1 van de verschillende softwareoplossingen gevonden.
Ik kan me niet voorstellen dat laptops video in ondersteunen
Ik heb het teminste nog nooit gezien :>

• M2M

M2M

medicijnman

maarten12100 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:57:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat laptops video in ondersteunen
Ik heb het teminste nog nooit gezien :>
M2M schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:02:

-_-

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:55
maxivista kan dat.

Is alleen niet meer gratis zie ik, wellicht zweeft er nog een versie2 op internet.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Pagina: 1