Ik wilde zonet muziek branden op een 99 min cdr met mijn plex 12x writer maar toen die bijna klaar was ging het mis
Ik brand de cd met nero en heb de settings al zo gezet dat ik kan overburnen. Er was op de cd ook nog genoeg ruimte om meer op te branden dus daar ligt het ook niet aan. Kan het komen omdat die geen 99 min aankan? Of is het een normale foutbrander wat mij overigens sterk lijkt. Ow ja ik heb ook nieuwste firmware al!
Bij mijn weten kunnen maar 2 of 3 branders die cd's, zat geen Plextor bij. Officeel gaat de Plextor tot 89,99 minuten.
Hehe dat heb ik weer. Ik dacht dus effe voor 99 minuten muziek te branden maar nee hoor die writer ondersteunt het niet
Ik hoop eigenlijk wel dat dit met een firmware update te verhelpen is. Weet iemand hier meer van of dit mogelijk is
Ik denk niet dat het mogelijk is, denk dat deze brander met 90 minuten al tegen zijn technische limiet aanzit, kan geen firmware dus meer wat aan doen...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
ik heb een keer 800 MB divx gebrand met mijn Plextor 1210 op een 99 min cd (niet helemaal vol)
dat had ik toen gedaan met NERO 5.0 build 5044
maar was niet zo easy om het op gang tekrijgen
maar zo moet je het doen
ga naar File dan naar Peferens dan naar Expert Feutures en daar vind je aan Enable over burn dist at once burning daar zet je bij maximum 99 min 0 sec 0 frm kijk wel uit zet niet tehoog eigenlijk liever lager dan 99 want het kan je brander beschadigen
dan doe je NEW en kies je voor Mixed mode cd en selecteer je bestanden en sleep ze er naar toe.
dan ga je burnen. zet het eerst wel op Disc At One
je kan ook andere opties nemen maar die moeten wel disc at one kunnen
dat had ik toen gedaan met NERO 5.0 build 5044
maar was niet zo easy om het op gang tekrijgen
maar zo moet je het doen
ga naar File dan naar Peferens dan naar Expert Feutures en daar vind je aan Enable over burn dist at once burning daar zet je bij maximum 99 min 0 sec 0 frm kijk wel uit zet niet tehoog eigenlijk liever lager dan 99 want het kan je brander beschadigen
dan doe je NEW en kies je voor Mixed mode cd en selecteer je bestanden en sleep ze er naar toe.
dan ga je burnen. zet het eerst wel op Disc At One
je kan ook andere opties nemen maar die moeten wel disc at one kunnen
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0