Momenteel ben ik bezig met een nieuwbouwhuis waar uiteraard ook mijn home cinema set in komt te staan. Nu ben ik van plan om een nieuwe led-tv te kopen en deze strak tegen de muur aan te hangen en de kabels door de muur te laten lopen. Nu heb ik de optie om er een 5/8 buis of 3/4 buis van onder naar de tv (ik dacht aan een hoogte van 1000mm) te laten leggen. Nu ga ik dan waarschijnlijk voor de 3/4 maar dan heb je dus nog steeds maar een buisje van 19mm doorsnede.
Apparaten die ik heb:
TV-decoder (hdmi)
PS3 (hdmi)
HTPC (hdmi).
Mijn reciever heeft helaas geen mogelijkheid tot het schakelen van hdmi dus er zullen 3 hdmi kabels naar de tv moeten of er moet een hdmi schakelbox gaan komen.
Nu zit ik er aan te denken om er dan mini-hdmi kabels naar de tv te leggen en dan met een adaptertje te werken om weer terug te gaan naar normaal hdmi. Is een mini-hdmi kabel eigenlijk gelijk aan een normale hdmi kabel?
Heeft er misschien iemand tips of compleet andere ideeën om de kabels naar de tv mooi weg te werken?
Apparaten die ik heb:
TV-decoder (hdmi)
PS3 (hdmi)
HTPC (hdmi).
Mijn reciever heeft helaas geen mogelijkheid tot het schakelen van hdmi dus er zullen 3 hdmi kabels naar de tv moeten of er moet een hdmi schakelbox gaan komen.
Nu zit ik er aan te denken om er dan mini-hdmi kabels naar de tv te leggen en dan met een adaptertje te werken om weer terug te gaan naar normaal hdmi. Is een mini-hdmi kabel eigenlijk gelijk aan een normale hdmi kabel?
Heeft er misschien iemand tips of compleet andere ideeën om de kabels naar de tv mooi weg te werken?