Toon posts:

Netgear WNDR4000 niet wireless te connecten tot reboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een week of 3 een nieuwe router gekocht, hiervoor had ik een stuk goedkopere router en heb maar wat meer geld uitgegevens voor volgens de verkoper een professionelere en stabielere router.

Het probleem is als volgt. Als ik de router aanzet werkt uit uitstekend en snel. Tot na een dag ongeveer, als je eenmalig ge-disconnect hebt (bijvoorbeeld je telefoon op laptop. Kun je niet of nauwelijks meer re-connecten.

De router even een minuutje uitzetten helpt, tot je weer het huis uit gaat en terug komt. Ik heb hem al geupdate, helemaal factory reset en opnieuw geconfigureerd.

Ik heb alles al gecheckt en flink rond gezocht, maar kom niets duidelijks tegen. Wel kwam ik op het netgear forum dingen tegen als "het bekende probleem" Echter geeft de moderator op dat forum aan, wat neer komt op dat je mobiel en ipad, en macbook niet moet laten disconnecten (lijkt me lastig). Maar dit lijkt me niet correct.

Regio staat goed,
heb zelfs de wireless snelheid van 300mbps naar 149mbps verlaagd, dit heeft hem wel wat stabieler gemaakt.

Iemand ervaringen?