Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies nieuw surroundsystem PS3 en Films

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey GoT's,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een leuk surroundsystem voor mijn PS3 games en HD Films echter zie ik door de bomen het bos niet meer en krijg ik bij de BC* en M*d**m*rkt compleet tegenovergesteld advies. De ene vind setje 1 geweldig maar de ander geeft aan dat de kwaliteit van de Subwoofer sterk onder de maat is.

Mijn eerste gedachte in die situatie was, ik start wel een topic op Tweakers want daar krijg je altijd fatsoenlijk antwoord :)

Ik hoop dat er mensen zijn die onlangs een nieuw surroundsystem gekocht hebben en over de kwaliteit erg tevreden zijn en het merk/type met mij willen delen.

Budget 300 euro MAX (eigelijk 275 maar 25 euro meer of minder is te doen)
PS3 en Ziggo Cisco Tuner moet erop aangesloten kunnen worden
Liefst ook mijn Wii en PS2 maar dit is niet noodzakelijk.

Aansluitingen PS3: HDMI uit, optische glasvezelkabel uit en Scart uit.
Aansluitingen Ziggo TV Tuner: HDMI uit, optische glazvezelkabel uit en Scart uit.
Aansluitingen Wii: Scart uit
Aansluitingen PS2: Scart uit, optische glasvezelkabel uit

TV die ik heb is een Panasonic plasma TX-P46G10E met 2x Scart in, 2x HDMI in en 1x optische glasvezelkabel uit.

Het maakt me niet zozeer uit welk merk of type als er maar mooi zuiver geluid uit komt voor Films en PS3 games en een leuke subwoofer heeft die geregeld kan worden. Veel setjes die ik bij bovenstaande 2 winkels heb gehoord werd ik niet echt warm of koud van, vandaar mijn vraag aan jullie.
Ik hoop dat mensen ideeën hebben welk setje bij mij zou passen.

Ik hoop niet dat mensen meteen beginnen dat ik eerst zelf eens moet zoeken op internet en naar winkels moet gaan want ben die fase inmiddels voorbij na mijn zoektocht afgelopen 2 maanden.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 21:54

DjVe

Hatsaflats!

Ik denk dat je beter kan gaan kijken naar Logitech Z5500/Z906 of Edifier S550 of de HCS5640. Die hebben alle inputs die je nodig hebt en zijn goed betaalbaar :)

[ Voor 4% gewijzigd door DjVe op 05-05-2012 12:18 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:25

FeaR

In GoT we trust

--> Consumentenelektronica Aankoopadvies

Verder lijkt me dit een lastige zoektocht. Er zijn zeker wel setjes onder de 300 euro te vinden, maar qua ingangen is dat gewoon niet veel soeps. Als in dat het lastig wordt om alle apparatuur daar op aan te sluiten. Komt omdat goedkope setjes veelal een DVD-speler zijn met daarin een versterker. Alleen een receiver met speakers is al snel een stuk duurder.

Welke set had je dan al gezien welke de ene verkoper goed vind en de andere sterk onder de maat? Het is maar net waarmee je het vergelijkt natuurlijk. Al is en blijft 300 euro voor zes speakers en een versterker niet genoeg geld om echt iets supers te kopen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Je zou kunnen overwegen om een losse receiver te kopen. De budgetreceivers hebben meer uitgangen en een betere geluidskwaliteit dan een 300€ set van Philips, Samsung, LG etc. Ik zie bijvoorbeeld een Denon en Yamaha voor 200-217€ staan. Wel moet je dan nog een speakerset kopen. Wellicht kun je via Marktplaats een surround set vinden en anders heb ik nog wel een de originele 5.1 speakerset te koop die bij mijn Onkyo receiver kwam.

Klinkt prima en als je over een aantal jaren wat meer geluid wilt kun je gewoon nieuwe speakers kopen. Heb ik ook gedaan, vandaar dat ik nu deze 5.1 speakerset over heb :)

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-11 18:10
Ik zou inderdaad kijken naar losse reciever en 5.1 speakerset.

Heb een tijd de JBL SCS200.5 gehad en dat is een leuke set voor prijzen rond de 150-200 euro, versterker kun je eens kijken op Marktplaats, naar bijvoorbeeld Onkyo, Yamaha of Pioneer

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Verwijderd

Topicstarter
Hey, dankj jullie voor de tips. Ik ben eens gaan kijken naar een reciever en 5.1 boksen ipv een dvd-reciever combi. Ik zag de Pioneer PIONEER HTP071 staan voor 299 euro. Is volgens mij wel een mooi setje toch?

Verwijderd

Mwah, ik vind zilveren receivers mooier :9
Of de Pioneer goed presteert kun je vinden in reviews (dat bedoelde je waarschijnlijk met mooi).
Pagina: 1