Irritant gedoe van leugenachtige V&A-user

Pagina: 1
Acties:
  • 639 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Enkele maanden terug werd ik door user Ibidem benaderd om te vragen of hij mijn XTZ subwoofer (die niet te koop stond) kon overnemen. Na wat twijfelen accepteerde hij mijn laagste prijs. Na zijn V&A-historie bekeken te hebben wilde ik uiteindelijk toch van de deal afzien, wat ik hem ook eerlijk heb gezegd. Daarop werd hij erg boos en heeft uiteindelijk een review achter gelaten bij mijn profiel:

gallery: Exirion

Dit slaat echter nergens op, want hij liegt als ie zegt dat hij zijn subwoofer verkocht heeft omdat hij de mijne zou gaan overnemen: die van hem stond al weken te koop. Daar komt nog eens bij dat mijn subwoofer helemaal niet te koop stond, en al helemaal niet op t.net V&A. Ergo, er is geen enkele geldige reden om een review bij mijn profiel achter te laten die verwijst naar de adverentie van zijn eigen Jamo subwoofer die al te koop stond.

Ik wil graag dat de review weggehaald wordt, want in de 15 jaar dat ik regelmatig spullen koop en verkoop is dit de eerste keer dat ik een wanklank hoor van een tegenpartij. Meneer Ibidem kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen kritisch zijn over zijn handelsethiek en draait het verhaal dan graag om zodat ie kan gaan rellen.

[ Voor 68% gewijzigd door Exirion op 06-05-2012 15:19 . Reden: Verhaal aangepast na overleg met Zeef. ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havvie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 12:31
Kwestie van pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Over Exirion kan ik niet oordelen, maar gezien zijn Tweaker-status zou ik zonder V&A-feedback zaken met hem doen. Ook nog wel met een onbetrouwbare feedbackpost van Ibidem trouwens, maar ik begrijp dat dit wel degelijk invloed heeft op veel kopers en ik begrijp dan ook de vraag om verwijdering van zo'n beoordeling

Wat betreft Ibidem, uit eigen ervaring sprekend klopt er inderdaad niets aan hem. Hij verwijt Exirion hier van exact hetgeen hij zelf (meerdere malen) heeft vertoond. In ieder geval een keer bij mijzelf.

Van de buitenaf gezien is die review op Exirion inderdaad uit pure rancune geschreven, dit zal men toch hopelijk inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tournataka
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-08 20:54
Beoordeling van Ibidem lijkt inderdaad meer een "wraak actie" dan iets anders.
Men heeft mij altijd bij proberen te brengen dat ik geen oude schoenen weg moet doen voor dat ik nieuwe heb ;)

En hier inderdaad ook uit eigen ervaring klopt er iets niet aan Ibidem, vandaar ook mijn "kleine" beoordeling op zijn profiel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:51
Ik had hem ook niet verkocht aan em als ik jouw was, en het ziet er inderdaad uit als een wraak actie.
Al vindt ik je eigen reactie daarop ook niet gepast en had ik dus Tweakers.net alvast een " poke gegeven " zonder zelf in de heat of the moment op hem te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Mektheb schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:25:
Al vindt ik je eigen reactie daarop ook niet gepast en had ik dus Tweakers.net alvast een " poke gegeven " zonder zelf in de heat of the moment op hem te reageren.
Dat was inderdaad niet bijster sjiek, maar het was midden in de nacht na een paar alcoholhoudende consumpties. Mea culpa :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Ik ga de reviews over en weer verwijderen. Er heeft tenslotten geen transactie plaatsgevonden en waar er onderhandeld werd was dat buiten V&A om.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.