Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eynickey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:35
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het installeren/gebruiken de logitech harmony 900 en een tomtom. Beide apparaten worden als netwerkadapter herkend waardoor mijn wifi verbinding eruit knalt en zowel de tomtom software en logitech software foutmeldingen geven omdat er geen internetverbinding meer is.

Ik heb in apparaatbeheer een en ander geprobeerd, maar ik kom er maar niet uit. Als ik de netwerkadapter uitschakel (dus de logitech harmony of de tomtom) dan kan de software hem ook niet vinden. Heeft iemand een oplossing?

Nick

P.s. Windows 7 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:34

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eynickey
Hallo,

bedankt voor je reactie. Ik heb me rot gezocht maar ik kan gewoon niets vinden. Normaal gesproken hoef ik daarom ook niets te posten :) Dat is het hele probleem. Tips voor zoekwoorden mogen ook. Misschien dat dit probleem een naam heeft die mij niet bekend is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er van uitgaande dat dat spul via USB wordt aangesloten, zou TS eens kunnen proberen de USB drivers opnieuw te installeren of een nieuwere versie van deze driver te zoeken, als beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eynickey
De algemene drivers van het moederbord bedoel je? Ga ik proberen! Dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:54
eynickey schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:59:
De algemene drivers van het moederbord bedoel je? Ga ik proberen! Dankjewel.
Als er drivers zijn meegeleverd door TomTom of Logitech, zou je deze moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eynickey
Ik heb de drivers van beide apparaten herhaaldelijk verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen verbetering helaas. Er speelde ook nog een ander probleem: de betreffende laptop is het enige apparaat dat mijn popcorn hour als samba server niet ziet, terwijl het alle andere computers in het netwerk wel ziet. Kreeg ik ook niet opgelost. Uiteindelijk maar de hele laptop opnieuw geïnstalleerd. Hij ziet mijn popcorn hour nu wel. TomTom en Harmony moet ik nog even proberen, maar dat zal vast goed gegaan.

In ieder geval bedankt voor de reacties.
Pagina: 1