Toon posts:

koelblok op 40.7 graden??? Is dat hoog???

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb effe een koortsthermometer tegen mijn koelblok gehouden, hij gaf aan: 40.7 graden C
Is dat teveel???? Ik had toen mijn kast open (natuurlijk, heb ik trouwens altijd open), en ik had een koeler aan de ene kant van het koelblok (trouwens het koelblok is best groot!!), en een koeler aan de andere kant van het koelblok. Dus de lucht wordt door het koelblok geblaast. Dat zorgt voor een temperatuur van 40.7 graden. Zonder de tweede koeler ongeveer 45 graden C.
Is dat teveel?????????

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
dat geeft in ieder geval aan dat je koeler het heel goed doet. maar het belangrijkste is natuurlijk de chip zelf. heb je geen temp meter in de bios ofzo? enneh welke proc heb je tot waar overgeclockt is mischien ook wel handig

Verwijderd

Topicstarter
PII 350 op 433.
Loopt heel erg lekker :)!!
Maar ja, ik heb toch de CII-566 besteld, zie dan wel weer, misschien iemand intresse in een PII-350 zonder die kut doos er omheen, zonder heatplate, alleen de chip en de cache chippies???
OK dan, maar ik moet wel nog effe wachten op de CII!!

Verwijderd

Ik vind dat nog wel te doen, mijn koelblok met een externe sensor boven op het koelblok tussen de vinnen dicht bij de CPU geeft 38-39 graden aan(zonder RC5) aan de onderkant de sensor van het mobo tegen het koelblok buiten invloed van de airflow is dan 32 graden, met dichte kast, maar voor de zekerheid komt er een Alpha systeem op...

Dave, ik ga er vanuit dat je het met deze warme dagen hebt gemeten!
www.dit.is/super7

Verwijderd

Topicstarter
Ja, gisteren!