Web-based systeem voor het beheren van contacten e.d.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik ben samen met mijn commissie verantwoordelijk voor alle ICT gerelateerde zaken binnen de studievereniging. Nu hebben wij vanuit het bestuur de vraag gekregen om op zoek te gaan naar een systeem voor het beheren van contacten/relaties/contact-momenten etc. Alle data komt uit een aantal grote MySQL databases.

Het beheren van contacten is natuurlijk niet zo'n probleem, maar het wordt al snel behoorlijk complex als je deze wilt verbinden aan bedrijven, de contact momenten per persoon wilt registreren, opslaan wie-wanneer welk bedrijf heeft gebeld voor sponsoring, wie-waar stage heeft gelopen etc etc. We zijn nu op zoek naar een web-based pakket dat iets in deze richting aanbiedt. Ik zit een beetje in mijn hoofd met een uitklede versie van phpMyAdmin met JQuery dat niet-technische mensen elke dag zonder problemen kunnen gebruiken. Aangezien een database inrichting vrij bedrijfs/organisatie-afhankelijk is vraag ik me af of zoiets bestaat, maar misschien kunnen jullie me een goed tip geven.

En anders moeten we er maar een groot project van maken om het zelf te ontwikkelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:27

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ga op zoek naar een CRM pakket, bijvoorbeeld een open-source PHP CRM pakket: http://civicrm.org/

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ah, customer relationship management (CRM) pakketten. Die had ik nog niet gevonden. Goede tips waar ik zeker wat aan heb!! Ik zal eens naar de pakketten kijken die jullie noemen, bedankt! :)