Op mijn computer heb ik twee aansluitingen voor een netwerkkabel, en ik heb geen idee wat hier het praktisch nut van is/ wat ik ermee kan?
Heeft iemand een idee?
Heeft iemand een idee?
Mr.Vin schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:36:
Op mijn computer heb ik twee aansluitingen voor een twee netwerkkabels, en ik heb geen idee wat hier het praktisch nut van is/ wat ik ermee kan?
Heeft iemand een idee?
Nee, dan zou hij in totaal vier kabels kunnen aansluiten.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Get Airflow, save the world.
Verwijderd
Dit heb ik ooit al eens geprobeerd, gewoon een netwerk kabel rechtstreeks in een andere computer stoppen, maar er gebeurde toen helemaal niks.diedazz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:46:
Een andere computer erbij aanhangen zonder een switch te gebruiken, netwerkverbinding in bridge mode zetten heet dat dan.
Alle opties die hier worden genoemd (meerdere gescheiden netwerken, bridging, teaming, etc.) vereisen ook softwarematige aanpassingen. Dus het wat geavanceerdere netwerkinstellingen knoeien.Dit heb ik ooit al eens geprobeerd, gewoon een netwerk kabel rechtstreeks in een andere computer stoppen, maar er gebeurde toen helemaal niks.
Dingen gaan niet op magische wijze werken als je zomaar een kabeltje ergens in prikt. Je zal daadwerkelijk configuratiewijzigingen moeten maken.Mr.Vin schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:49:
Dit heb ik ooit al eens geprobeerd, gewoon een netwerk kabel rechtstreeks in een andere computer stoppen, maar er gebeurde toen helemaal niks.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 8% gewijzigd door HaveHam op 04-05-2012 18:35 ]
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Met de juiste software en instellingen zou je in weze het volgende kunnen bereikenMr.Vin schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:36:
Op mijn computer heb ik twee aansluitingen voor een netwerkkabel, en ik heb geen idee wat hier het praktisch nut van is/ wat ik ermee kan?
Heeft iemand een idee?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq