Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-11 21:04
Ben benieuwd hoeveel mensen die gaan overstappen..

Ben ook benieuwd wat apple zal doen tegen de concurent.. In de vernieuwde ios “6.0 , 5.3″

Wat hier samsung neerzet… Ze durfen wel.

Ik ben eerlijk gezegd ook bang dat veel ios gebruikers, in dit geval iphone gebruikers over gaan stappen naar android vanwege apple hoge eisen stelt..

Daarmee bedoel ik.. Apple bepaald wat jij moet doen,

Graag jullie meningen..

( heb zelf een iphone 4s, heb zelf bijna 3 jaar lang de Htc Desire gehad )

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:47

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Dit lijkt me een onderwerp om aan te snijden in het S3 topic.

Echter waarom zouden mensen voor dit toestel overstappen. Ik zie zeer weinig verschillen met andere Android toestellen, zoals vele zeggen, geen revolutie. Zonder revolutie ook weinig reden om een vertrouwd concept te verlaten.

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-10 20:54
Ik ga zeker wete overstappen vanaf iOS nu, ben het gesloten gebeuren een beetje zat... Ik zit nu alleen te twijfelen tussen de Xperia S (mooi scherm, mooie camera), de Asus Padfone (gewoon erg handig een smartphone, tablet en netbook in 1 met een mooie S4 processor), of de S3.. Ik wacht voorlopig tot de Padfone uit komt, en dan beslis ik denk ik

• Probook8979
majoh schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:27:
Dit lijkt me een onderwerp om aan te snijden in het S3 topic.

Echter waarom zouden mensen voor dit toestel overstappen. Ik zie zeer weinig verschillen met andere Android toestellen, zoals vele zeggen, geen revolutie. Zonder revolutie ook weinig reden om een vertrouwd concept te verlaten.
Heb een nieuwe topic van gemaakt, op een duur is t niet meer overzichtelijk in de S3 topic.

Klopt, daar geef k je gelijk in, maar wat ik bedoel is namelijk... Veel mensen zullen overstappen naar Android, daar ben ik bang voor, dat veel mensen afhakke door de Apple beleid..

Vooral nu met de S3..

Mensen die een ouwe 3gs hebben die gaan naar android.. " aangezien alles op android begint te draaien "

Hoe denk jij daarover?

• M4gick
Ach dat valt reuze mee, vooral omdat er veel meer geld verdient wordt in iOS door de devs...

• Probook8979
M4gick schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:30:
Ik ga zeker wete overstappen vanaf iOS nu, ben het gesloten gebeuren een beetje zat... Ik zit nu alleen te twijfelen tussen de Xperia S (mooi scherm, mooie camera), de Asus Padfone (gewoon erg handig een smartphone, tablet en netbook in 1 met een mooie S4 processor), of de S3.. Ik wacht voorlopig tot de Padfone uit komt, en dan beslis ik denk ik
Echtwaar?..
Wacht je niet op de iphone 5.. Wat moet volgens jou gebeuren dat Apple jou aan de haak heeft of verkoopt..

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 10:06
Ik denk dat voor de normale gebruiker het niet boeit dat Apple "gesloten" is .

Meeste mensen die overstappen van een iphone willen denk ik een keer iets anders en dan kom je toch snel bij Android uit (of Windows Phone). Of het is een prijskwestie dat ze een iphone te duur vinden worden.

P.S. best wel knap dat je al 3 jaar een Desire hebt gebruikt :p bestaat pas 2 jaar :P

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-11 22:14
Maar ga je nu een OS tegenover een hardware device zetten?

Imo heeft Android een goede slag gemaakt met ICS. Ik denk dat een hoop mensen de gebruiksvriendelijkheid van iOS preferen boven Android.

• Probook8979
M4gick schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:35:
Ach dat valt reuze mee, vooral omdat er veel meer geld verdient wordt in iOS door de devs...
Ja dat kan wel zo zijn, uiteindelijk komt 't op gebruikservaring ect ect..
Eerlijk is eerlijk... Het is wel compleet toestel, de Interface is in handbereik,

Baal er gewoon van dat Apple zo stréng beleid heeft,

Waarom denk je dat dat Apple dat heeft?

• Probook8979
Fransfb schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:38:
Ik denk dat voor de normale gebruiker het niet boeit dat Apple "gesloten" is .

Meeste mensen die overstappen van een iphone willen denk ik een keer iets anders en dan kom je toch snel bij Android uit (of Windows Phone). Of het is een prijskwestie dat ze een iphone te duur vinden worden.

P.S. best wel knap dat je al 3 jaar een Desire hebt gebruikt :p bestaat pas 2 jaar :P
Sorry 2 jaar,

Nee dat klopt, geef k je gelijk in. Kijk windows phone is bagger, je kunt er op niks bouwen.. Althans dat zie ik uit mijn ogen.

• M4gick
Probook8979 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:35:
[...]

Echtwaar?..
Wacht je niet op de iphone 5.. Wat moet volgens jou gebeuren dat Apple jou aan de haak heeft of verkoopt..
Dat duurt nog een half jaar hoorde ik, padfone komt als het goed is halverwege deze maand uit in Taiwan, hopen dat ie snel in Nederland komt..
Probook8979 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:39:
[...]

Ja dat kan wel zo zijn, uiteindelijk komt 't op gebruikservaring ect ect..
Eerlijk is eerlijk... Het is wel compleet toestel, de Interface is in handbereik,

Baal er gewoon van dat Apple zo stréng beleid heeft,

Waarom denk je dat dat Apple dat heeft?
Android kan volgens mij het zelfde bieden, alleen is het zó uitgebreid dat sommige mensen door de bomen het bos niet meer zien, ikzelf zal hier waarschijnlijk niet heel veel last van hebben :P (Ego :D) Maarja ik heb nog nooit echt lang met een Android kunnen spelen, zijn gewoon mijn verwachtingen..

Ohja, iPhone 5 wordt waarschijnlijk heel, heel erg duur

• Probook8979
Freezerator schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:38:
Maar ga je nu een OS tegenover een hardware device zetten?

Imo heeft Android een goede slag gemaakt met ICS. Ik denk dat een hoop mensen de gebruiksvriendelijkheid van iOS preferen boven Android.
Nee totaal niet,

Kijk... Android begon heel klein, allemaal heel leuk en aardig... Tot dat ze bij V2.2 ( zelfs 2.1 volgens mij ) kwamen, 't verliep als warme broodjes over de toonbank..

En kijk nu.. Android 4.0 bijna elke fabriekant runt android,

Niet dat iOS slecht is , nee nee totaal niet...
Ik ben er bang voor dat heel veel mense. Over zullen stappen.

Ik vind t gewoon vreselijk irritant dat ik me iphone niet als massaopslag kan gebruiken.. Nee moet alles via itunes,
't is ook natuurlijk kwestie van wennen, tijd ect. Maar dan nog..

Kijk android heeft veel " takkelingen" , 't heeft zó veel opties dat ik door de hoge bomen de bos niet meer eens zie,

( tweakte zelf vaak aan me desire, custom rom,rootaces ect..)

Hoe zit dat met " fragmenteren " ofzo iets?...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Apple vs. Android zijn nooit erg zinvolle topics. Appels met peren vergelijken levert doorgaans meer flamewars op dan zinnige discussie. Ik doe hier dus een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.