Toon posts:

Vraagje (help!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb niet de kennis van de gemiddelde tweaker, maar wil van vakantiegeld ;-) ander mobo, proc en geheugen kopen
Vroeger zag je hier dan de ideale combinatie, nl celeron 300a icm ABIT BH6 mobo
Nu is celeron 566 goede keus dacht ik, maar met welk mobo? (en waar slaan die letters achter de type-aanduiding op? bijv FCPGA?)

Verwijderd

Neem de Abit BE6-II met een FC-PGA converter.
PPGA zijn de oudere celly's en de FC-PGA zijn de Celly 2's. Ondersteunen SSE, met coppermine core op 128kb ondie en 66mHZ FSB, etc, hebben een net andere pin-structuur.
Zorg wel voor een goede koeling.!

Greetinz

Newt

Verwijderd

Wanneer het echt een celly blijft zou ik inderdaad een BX mobo nemen.
Wanneer je bij je eindejaars uitkering een c'mine wilt kopen en gaan oc-en dan zou ik voor een Via Apollo Pro mobo gaan.(Asus P3V4X of een MSI 6309)

Verwijderd

Hoi, ik heb net een MSI BX-Master mobo gekocht. Over 3 weken komt daar een celly 566 (met converter-kaartje) op. Ik ben nog aan het kijken naar een goede koeler, maar ik zag dat bij www.regenboog.net Majesty koelers hebben.

Mzls, hATEway

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 13:19
Kan een Abit BP6 Celeron 2 processors hebben?
Of moet je dan ff wachten op de BP6-2 ?

Verwijderd

SMP is niet meer mogelijk met de Celeron II! :(

Verwijderd

Basm: die letters FC-PGA betekent "FlipChip-PGA" dat is de 0.18micron versie op zijn klein plakje op een 370socket formaat, maar dan wel een aangepast kaartje/converter nemen voor de Celly-II omdat inderdaad de pin lay out anders zit.
Pagina: 1