Wijziging user review - [avance] [jorre444]

Pagina: 1
Acties:
  • 529 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Topicstarter
Jorre444 had mij benaderd omgane mijn advertentie.

Hij zou pas over een week kunnen betalen dus heb ik duidelijk gezegd dat de kast voor hem zou zijn als er geen andere hogere biedingen zouden komen.
Dit is wel gebeurd.

Omdat het zondag en maandag koninginnenacht/dag was was ik niet in staat hem middels een DM te beantwoorden op zijn vraag of de kast al weg was.

Derhalve heeft hij uit irritatie direct zonder antwoord van mij, een negatieve feedback geschreven.
Toen ik weer op tweakers inlogde en zijn boze dm's zag met een negatieve beoordeling heb ik besloten de kast niet meer aan hem te verkopen

Jorre444 is een pas geregistreerde gebruiker en heeft al enkele slechte beoordelingen.

Ik daarentegen heb alleen positieve gebruikersfeedback en dit is omdat ik altijd eerlijk en oprecht dingen verkoop en/of koop op tweakers.

Ik vind het onterecht dat ik op deze manier beoordeeld wordt zonder enige respect of oorzaak eraan gehad te hebben. .

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorre444
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-01 14:09
Ik vind dit heel erg kinderachtig, ik heb 1 enkele slechte beoordeling, en dat heb ik al besproken met admins etc. Die vinden dat ik helemaal gelijk heb.

Ook heb ik het probleem tussen ons gemaild ( wat niet is gegaan zoals je hier zegt, u heeft hier een mooie eige draai aan gegeven )

Ik hoop dat u nog maar even een nachtje gaat slapen en bedenken dat u niet eerlijk, maar ook niet goed bezig bent.

Als er iemand hoger bied, is het natuurlijk ook vrij logisch dat je dat zegt tegen een ander die ook heeft geboden? Ik was zeker van plan om hem van je te kopen. En uit het niets zegt u dat de deal niet meer door gaat.

Geen zin in verdere discussie, dat gaat u maar houden met een admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Topicstarter
Ik vind het eerder kinderachtig van jou, dat als je je zin niet krijgt, je direct een negatieve beoordeling plaatst voordat je mij de kans geeft mezelf te verantwoorden.

Ik geef ook duidelijk aan waarom de deal niet doorging en dat was omdat je al een negatieve beoordeling had gegeven in die tijd, dat ik nog geen antwoord op je DM's had gegeven. Zodoende maak ik liever iemand anders blij die meer zelfbeheersing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Zullen we het houden op een misverstand en de beide reviews maar verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Topicstarter
Dat zou een uitermate goede oplossing zijn naar mijn mening.

Ik ga akkoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Prima, doen we het zo.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.