Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop toetsenbord vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11 10:17
hallo, allemaal
ik heb een laptop gekregen, echter is hier van het toetsenbord kapot. er missen enkele toetsen.
nu ben ik op zoek gegaan naar een nieuw toetsenbord maar deze zijn niet/slecht leverbaar en duur. ik kwam er ook ook achter dat het toetsenbord van een ander nerk is dan de laptop zelf.
het gaat hierbij om een Medion Akoya P8610.
volgens http://www.replacedirect....-keyboard-7436700023.html is het toetsenbord van Packard-bell.
nu is mijn vraag, moet ik persee dit toetsenbord nemen of kan ik ook gewoon een of ander toetsenbord voor de laptop hier in stoppen??

hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Gr Bart

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 16:48

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Je kunt kijken of er alternatives zijn voor die productnummers, maar toetsenborden van laptops zijn vaak nogal verschillend, dus de kans dat je ander kunt vinden is klein.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:00
Heb je hier al gekeken? http://www.laptopkey.com/

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online

Aganim

I have a cunning plan..

Als je zomaar een ander toetsenbord neemt, loop je altijd kans dat het niet gaat passen. Iedere laptop is anders gebouwd, dus je hebt altijd kans dat de aansluiting verkeerd zit, de dikte niet klopt of de grootte niet overeenkomt.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20
Je hebt die laptop daar staan, kijk gewoon onderop je keyboard welke partnummers er allemaal op staan en ga daarmee op zoek op ebay, vind je waarschijnlijk voor een paar tientjes een nieuwe.

• RonaldMones
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-03-2022
Het klopt inderdaad dat er voor Medion slecht spare parts te leveren zijn. En als ze er zijn inderdaad erg duur. Ook op ebay zijn deze spullen slecht te te vinden. Maar op replacedirect staat dat hij past. Dus gewoon bestellen, past hij niet stuur je hem terug.

[ Voor 0% gewijzigd door RonaldMones op 03-05-2012 18:13 . Reden: typo ]

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11 10:17
is het ook mogelijk om de toetsen te repareren???
Pagina: 1