Ik heb hier 1 pc staan, die problemen geeft bij het weergeven van letters met een macron (streepje boven een letter). De pc is voorzien van een schone Windows 7 en Office 2010 installatie, en bij het openen van bestaande documenten kwam dit aan het licht. Hetzelfde document op een andere pc met Windows 7 en Office 2010 geeft geen problemen.
Hier een voorbeeldje van hoe het eruit ziet:

De bovenste is de versie van de "probleem" pc, de onderste is zoals het er uit hoort te zien. Het lettertype is gewoon standaard (Helvetica), en het lijkt me sowieso geen lettertype probleem aangezien alle standaard fonts eigenlijk de macron wel ondersteunen.
Maar de vraag is uiteraard.. waaraan ligt dit dan wel? Mist er iets in de office installatie? Staat er een instelling fout?
Hier een voorbeeldje van hoe het eruit ziet:

De bovenste is de versie van de "probleem" pc, de onderste is zoals het er uit hoort te zien. Het lettertype is gewoon standaard (Helvetica), en het lijkt me sowieso geen lettertype probleem aangezien alle standaard fonts eigenlijk de macron wel ondersteunen.
Maar de vraag is uiteraard.. waaraan ligt dit dan wel? Mist er iets in de office installatie? Staat er een instelling fout?