Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DirectAdmin] Domeinen verwijzen naar dezelfde folder

Pagina: 1
Acties:

• treezje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-11 10:58
Wanneer ik een domein toevoeg, maakt DirectAdmin automatisch een map aan in de vorm van domein.tld/public_html

Nu wil ik graag dat ik zelf in kan stellen waar domeinen hun informatie/content vandaan halen. Voor het systeem dat ik heb gebouwd is het namelijk nodig dat meerdere domeinen hun content uit dezelfde folder halen (welke content dit dan precies is wordt afgeleid via getenv("HTTP_HOST");

Ik heb heel DirectAdmin al doorgespit en het enige wat ik kan vinden dat er op lijkt zijn Site Redirection (wat volgens mij alleen een .htaccess aanpast) en Domain Pointers (wat ook alleen redirect oplevert).

Ik neem aan dat er ergens op de server een file staat waarin precies staat waar alle domeinen hun gegevens op moeten halen op de server. Wie weet hoe dit bestand heet en of ik daar gewoon direct in kan editten?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:28
In de systemen die wij gebruiken heet het een alias, wellicht kan je die optie wel vinden?

• treezje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-11 10:58
djluc schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:00:
In de systemen die wij gebruiken heet het een alias, wellicht kan je die optie wel vinden?
Thanks! Dat was precies wat ik nodig had.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.