Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een htc disire hd en sinds mijn verandering van het ene profiel naar het andere meld facebook steeds af, wordt er niet goed van, enig idee wat ik hieraan kan doen?
Heb geprobeerd om via instellingen apps, facebook alle gegevens wissen, maar hij meld nogsteeds steeds af, dan open ik facebook, vraagt hij om wachtwoord, type ik in, gaat hij aanmelden maar pakt hem dan om een of andere reden niet.
maar ik kan ook nergens vinden dat ik hem standaard aangemeld kan laten
nou is er ook nog een app facebook voor htc maar die doet het ook niet, krijg hem nieteens aangemeld daar.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 11:03 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
wat voor verandering van het ene naar het andere profiel bedoel je? facebook profiel, google, ...? wat bedoel je met afmelden, dat de app sluit, en weer opnieuw moet opbouwen, data ophalen etc, of dat je elke keer opnieuw moet inloggen.
heb je zelf al wat geprobeerd?

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Het is mijn man zijn telefoon en hij had eerst mijn Facebook profiel aangemeld en later zijn eigen Facebook profiel. Toen hij met de mijne aangemeld was gebeurde dat nooit,nu moet hij steeds opnieuw aanmelden, gebruikersnaam en wachtwoord intypen terwijl de instellingen niet veranderd zijn. We hebben Facebook voor htc gebruikt maar werkt niet en updates verwijderd van de gewone Facebook app, die dus eerst wel werkte, heb nu geen idee wat ik er nog aan kan doen.

Verwijderd

Alle gegevens verwijderen bij instellingen / apps

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou je je topicstart wat uit willen breiden? Op GoT verwachten we eigen inzet en initiatief, zoals je bij het registreren in Het algemeen beleid hebt kunnen lezen. In jouw topicstart is daar weinig van terug te zien.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:35:
Alle gegevens verwijderen bij instellingen / apps
Bedankt! Heb ik gedaan maar helaas werkt dat ook niet.

• Prulleman
account verwijderen bij instellingen > accounts en synchronisatie. app verwijderen.
app opnieuw van de market halen en opnieuw instellen.

Strava

Verwijderd

Topicstarter
De app staat voorgeprogrammeerd, kan ik die dan wel verwijderen?

• Prulleman
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:17:
De app staat voorgeprogrammeerd, kan ik die dan wel verwijderen?
nee, wellicht niet, maar de andere dingen kunnen dan nog wel uitgevoerd worden, (als verwijderen niet mogelijk is kan je het beste nog een keer de app data weggooien)

Strava

Pagina: 1