Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech brengt toetsenbord met zonnecellen voor iPads uit

Pagina: 1
Acties:

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Het is niet duidelijk of de zonnecellen voor de ipad zijn of voor het toetsenbord. de titel zegt wat anders dan het artikel.

toelichting: ik, en anderen met mij, lezen het als zonnecellen voor de ipad, waar je een toetsenbord bij krijgt

[ Voor 32% gewijzigd door looyenss op 03-05-2012 14:06 . Reden: toelichting ]

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:24
De titel is "Logitech brengt toetsenbord met zonnecellen voor iPads uit", wat je moet lezen als "Logitech brengt 'toetsenbord met zonnecellen' voor iPads uit". Er wordt dus bedoeld dat het voor de iPad uitgebracht wordt, niet dat de zonnecellen voor de iPad zijn.

En als je doorklikt naar de Logitech-link staat er duidelijk "Toetsenbord dat op licht werkt".

The devil is in the details.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb er maar 'Logitech brengt toetsenbord op zonne-energie voor iPads uit' van gemaakt. nieuws: Logitech brengt toetsenbord op zonne-energie voor iPads uit

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Olaf schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:44:
Ik heb er maar 'Logitech brengt toetsenbord op zonne-energie voor iPads uit' van gemaakt. nieuws: Logitech brengt toetsenbord op zonne-energie voor iPads uit
thanks! is duidelijker!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel