Advies over laptop gezocht!!

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste wijze heren (en verdwaalde dame),

ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Het nadeel is dat ik erg weinig van computers weet en de uitgebreide reviews zeggen mij dus niet zoveel. Ik heb zelf gezocht maar de laatste best buy guide voor laptops was een half jaar oud. Een wat meer "uptodate advies" zou enorm welkom zijn!

Drie dingen zijn belangrijk:

-hij moet mee op uitzending dus hij moet tegen een beetje stoffige omgeving kunnen (voor zover laptops daar uberhaupt tegen kunnen) en niet al uit zichzelf te warm worden. Tevens zou een goede accuduur fijn zijn.
-Call of Duty 2 moet er op gemiddelde settings goed op te spelen zijn.
-Ik had begrepen dat SSD het nieuwe zwart is, zitten die al op deze prijsrange?

Ik had zo'n 800 euro in gedachten, maar daar kan nog aan gesleuteld worden. Het zijn wat vage eisen, maar slimmere dingen kan ik helaas niet zeggen ;)

Graag advies, 1000 dank! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden? Het is hier geen winkel waar je een paar eisen kunt geven en kunt wachten tot wij iets voor je uit zoeken.

Daarnaast zijn dit soort topics niet meer toegestaan. Gebruik * Let op * - wat moet ik kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok, makes sense. Tot nu toe heb ik er twee gevonden die me redelijk aan de eisen lieten voldoen:

-Acer Aspire 5755G-2458G75MN
-HP Pavilion dv6-6c20ed

Mijn (ietwat ongefundeerde) voorkeur gaat vooralsnog uit naar de eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Aangezien je er enigszins op gaat gamen en een redelijk budget hebt, raad ik je aan om je vraag bijvoorbeeld hier: [NBBG Aanschaf] GameNotebook - December 2011 neer te zetten. Lees wel eerst even de allereerste post door en probeer zo uitgebreid mogelijk je vraag te stellen, maar volgens mij zit het wel snor aangezien er volgens mij maar één goede keuze is met dat budget ;) (ik geloof de XPS17 met allerlei korting, maar dat weet DarkStone veel beter dan ik :) )

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin