Toon posts:

Onderzoek eet- en kookgewoonten studenten

Pagina: 1
Acties:
  • 558 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor onze opleiding Communication and Multimedia Design, zijn we bezig aan een proefafstudeeropdracht, waarbij we de eet- en kookgewoonten van studenten onderzoeken. Wij vragen je slechts drie minuten van je tijd voor het invullen van deze enquête.

Alvast bedankt!

*knip*

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 03-05-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beste Doublelouble,

Welkom op Tweakers.net :) . Op Tweakers.net staan we slechts indicenteel onderzoeken of enquetes toe, en alleen wanneer daar toestemming voor is gegeven. Deze toestemming is niet aangevraagd, en daarom sluit ik je topic.

In de forum FAQ staat wat je moet doen als je alsnog toestemming wilt aanvragen:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Echter, ik denk dat Tweakers.net en zeker het Wetenschap & Levensbeschouwing subforum hier niet de juiste plaats voor zijn. Mocht je toch toestemming willen aanvragen, dan kun je me per DM bereiken :) .

[ Voor 59% gewijzigd door gambieter op 03-05-2012 15:29 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.