Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanvanvuuren
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-08 18:35
Hallo,
Ik vroeg me af of er iets bestaat waarmee je met de iphone 4s draadloos muziek kunt streamen. Zoiets als de Airport Express, maar dan op 12 volt en via bluetooth en het liefst ook nog goedkoper. Heeft iemand misschien ideeën of suggesties. Ik zou gewoon graag in een stoel willen zitten en me muziek dan via me iphone draadloos kunnen bedienen.

Ik hoor graag ideeën of suggesties,

Daan van Vuuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanvanvuuren
ik zat te denken aan een autoradio met bluetooth maar deze vreten veel stroom en het moet volgens mij wel simpeler kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Is het voor in de auto of voor thuis of voor op de fiets? Iets meer duidelijkheid is wel gewenst.

Heb je zelf al gezocht? Er zijn namelijk zat oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanvanvuuren
het is voor een radiokist (kist met autoversterker en autospeakers op een 12 volt accu), deze wil ik meenemen op vakantie en dan wil vanuit mijn stoel de muziek kunnen bedienen via een iphone. Het is hetzelfde idee als een Airport Express alleen dan via bluetooth en op 12 volt. Omdat het op een accu draait is er ook niet zoveel stroom en is een autoradio ook niet heel handig. Ik weet niet of je op een carkit ook mp3`s kan afspelen want hier had ik ook al aan gedacht. Het moet vooral simpel en goedkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
goedkoop en simpel is een portable met iphone dock. vraag jezelf hoe belangrijk airplay voor je is, als het belangrijk is moet je er wat voor uit willen geven.

edit: bedenk me ineens dat ik een Logitec S715i heb; daar zit een simpele AB bij voor je ipod/-phone! Kostte ca. € 90,- Doet het erg aardig, kan je bij de Mediamarkt testen. :*)

[ Voor 36% gewijzigd door nilski op 03-05-2012 12:07 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Pagina: 1