Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Concepts ICT Datacentrum Breda offline?

Pagina: 1
Acties:

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-11 11:38
Webhostingtalk check: http://www.webhostingtalk...result&qtid=824819&r=7569

Iets na 00:00 gingen hier alle alarmen binnen PRTG voor onze IP range in DC Breda (Concepts ICT) op rood. Niets meer bereikbaar. Het onweer is toch al een tijdje vertrokken... Website van Concepts zelf ook offline en telefonisch krijg je een bandje met openingstijden. Iemand info of contactinformatie?

.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Meh, ik krijg ook geen IP op mijn WAN in Deventer.
Net een nieuwe router dus ik dacht dat het daar aan lag.

Ik heb wel IPTV maar het lijkt dat ze internet problemen hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door Bierkameel op 03-05-2012 00:55 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:24
Ik heb glasvezel via Concepts.. DNS ligt er bij mij uit. Verbinding werkt echter gewoon met een andere DNS server.

• Eijkb
Wij hebben servers draaien in het DC Breda van Concepts en die zijn allen onbereikbaar. Hun DNS server zal daar ook hangen. Misschien maakt ze dat wel wakker, want telefonisch onbereikbaar.

.

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Jimster schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 00:56:
Ik heb glasvezel via Concepts.. DNS ligt er bij mij uit. Verbinding werkt echter gewoon met een andere DNS server.
Waarschijnlijk omdat je DHCP lease nog geldig is, ik was toevallig met met mijn router aan het rommelen en moest hem rebooten, nu krijg ik dus geen IP adres meer, achja als het morgen maar weer werkt, dit is de 2de keer downtime in bijna 5 jaar.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:24
Bierkameel schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 01:01:
[...]
Waarschijnlijk omdat je DHCP lease nog geldig is, ik was toevallig met met mijn router aan het rommelen en moest hem rebooten, nu krijg ik dus geen IP adres meer, achja als het morgen maar weer werkt, dit is de 2de keer downtime in bijna 5 jaar.
Denk het ook. Lease verloopt over 6 uurtjes, dus ik heb nog even. Hopelijk is het dan gefixt.

• Eijkb
Servers inmiddels weer bereikbaar. Nog even op DC Breda geweest, we zijn in zulke gevallen altijd bang voor stroomstoring oid maar niets van dat alles.

.

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Internet werkte rond 2 uur vannacht volgens mij ook weer.
Pagina: 1