Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-02 19:58
Hallo.

Er komt een krakend geluid van de fan van de gpu af als ik aan het gamen ben. Dit hoort toch niet? Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Specs

intel core i5 2500k
8gb corsair vengeance
sapphire 7850
asrock z77 extreme 4 m
cooler master gx 750w

Het geluid is te vergelijken met een oude harde schijf.

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

Even als uitsluiting (Lijkt me niet dat het iets anders is maar toch) als je je fan stil houd houd het op?
Anders lijkt mij het op een rukke lager, wat je gewoon op garantie kan gooien (Tenzij heel de PC compleet vol zit met stof).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

Een fan die kapot aan het gaan is? mss is de lager niet meer in balans of is een wiekje (half) afgebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
Ik zal het proberen als het hier stopt met onweren. en dat is rondt 10 uur helaas (regent flink hard en flitst ook aardig)

Kan zo'n lagertje echt binnen een week kapot gaan (nog niet eens een week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
Volgensmij heeft mijn Graka precies hetzelfde, en dat was vanaf dat ik hem had gekocht, dus ja, dat kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 12:44
Er zit niet toevallig een kabeltje tegen de koeler aan, misschien een stukje verdwaalde verpakking oid? En het kan natuurlijk altijd dat er toevallig een fan op zit die gewoon niet goed is. Maar een fan hoort sowieso nooit een krakend of ratelend geluid te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
nee er zit niks aan vast of tegen aan. Ik hoor het geluid trouwens alleen als de fan harder gaat draaien dan denk ik dat ik maar eens contact op neem met de leverancier.

Bedankt!
Pagina: 1