[iphone] apn instellingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Ik probeer 3g internet werkend te krijgen op mijn iphone met een japanse data only sim (ik woon in Japan) maar het wil maar niet lukken.
Ik heb een JB iphone 4 met iOS 5.0.1 en modem firmware 04.11.08.

De sim kaart werkt op een Android toestel met de volgende APN instellngen:
apn: a.willcomcore.jp
user: wcm
pass: wcm
mcc: 440
mnc: 10
authentication type: PAP

Maar wat me opvalt is dat ik laatste 3 instellingen niet kan invullen in de Cellular Data Network instellingen.
Ik vraag me dus af of dit uberhaupt kan gaan werken. Iemand een idee om me verder te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Even bij Softbank of NTT-Docomo (of welke provider je ook hebt) winkel langslopen en vragen voor de instellingen? Er zijn er zat in Japan (ben er zelf net 3 weken geweest), dus dat je dat nog niet geprobeerd hebt, vind ik vreemd, dat is namelijk het eerste wat je doet. Ze zijn heel behulpzaam in Japan en met een beetje Engels kunnen ze je alsnog prima helpen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Softbank en of docomo kunnen mij niet helpen omdat de service door willcom word geleverd. Ze maken wel gebruik van het softbank netwerk.....en Japanners en Engels...hahaha...misschien in Tokio maar daarbuiten ;)

Wat ik niet snap is waarom het wel op mijn android toestel werkt en niet op mijn iPhone....misschien door mijn JB?