Als ik met mijn Samsung Galaxy Y bel naar bijv. Een advertentie site waar je de advertentie omhoog kan plaatsen doormiddel van bellen naar een bepaald nummer en dan een code moet invoeren, stuit ik op een groot probleem. Ik kan geen nummer in toetsen daar het scherm constant zwart wordt en dan soms weer oplicht enz. Ik ben dan te traag met invoeren van de nummers en lukt het me niet om de advertentie omhoog te plaatsen. Zo wordt het een dure bedoening, heb het meerdere malen geprobeerd.
Tevens heb ik een gelijk probleem ook als ik soms per ongeluk iemand bel. Dan is het zeer moeilijk om dan gelijk op te hangen want dan "knippert" het scherm ook, aangezien het geheel touchscreen is is het dan moeilijk om iets te ondernemen (op een softwarenmatige knop te drukken is dus onmogelijk).
Zijn/is hier (een)oplossing(en) voor?
Tevens heb ik een gelijk probleem ook als ik soms per ongeluk iemand bel. Dan is het zeer moeilijk om dan gelijk op te hangen want dan "knippert" het scherm ook, aangezien het geheel touchscreen is is het dan moeilijk om iets te ondernemen (op een softwarenmatige knop te drukken is dus onmogelijk).
Zijn/is hier (een)oplossing(en) voor?