iPad App Database en Formulieren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-04-2024
Beste Tweakers,

Als eerste dank voor alle informatie die jullie hier delen.
Ik heb advies nodig als het gaat om automatiseren. Eventjes in het kort:

Om ons (advies) bedrijf te automatiseren is het de bedoeling om de adviseurs met Ipads of andere mobiele technologie op pad te sturen.

Bij de klant moeten zij dan standaard checklisten invullen met simpele gegevens of een paar foto's.
Nu zijn er apps waarmee je dat kan doen maar de uiteindelijke bedoeling is om die gegevens dan gelijk in onze Dynamics database te stoppen.

Nu hebben we meerdere leveranciers langs gehad die een formulieren programma ( slechtere kwaliteit dan de apps) voor zeer veel geld willen verkopen.

Kortom ik ben op zoek naar een app of bedrijf die ervoor zorgt dat als ik iets invul op de ipad of iphone dat die dat gelijk ( of een uur later) synchroniseerd met onze database.

Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt

Falencia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik zou iets moois webbased laten ontwikkelen. Scheelt je moeite in de platformkeuze als het op iPad en Android werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
En daarnaast kan je met HTML5 webapps ook redelijk laten werken zonder internetverbinding mocht dat een probleem zijn (localstorage en Application Cache / manifest).

Dus lijkt mij inderdaad dat je gewoon een goed webbureau moet zoeken. Ik ken Dynamics niet zo goed maar wellicht dat je daar met SQL ook gewoon iets in kan schieten? ;)

Wellicht ben je het beste af bij een webbureau die ervaring heeft met Dynamics. Maar die zullen vast wel duurder zijn dan partijen die daar geen ervaring mee hebben (Microsoft georienteerde bureau's zijn over algemeen volgens mij duurder).

Echt een native app laten ontwikkelen lijkt mij vrij duur en is ook best omslachtig qua distributie als het een interne app moet zijn. Daarnaast richt je je dan wel heel erg op iPad als platform. Ik zou dus kiezen voor een HTML5 Webapp.

[ Voor 15% gewijzigd door McVirusS op 02-05-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:20
Probeer de online mobile app builder Tiggzi eens. (www.tiggzi.com)

Je kunt hiermee volgens mij precies maken wat je wilt. Na een paar dagen stoeien moet je iets moois kunnen maken. Ik kan iig (en ik ben geen die-hard programmeur) via rest-service verbinding maken met een database op purge.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenTheys
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-06 12:41
Een web-based oplossing kan je al schrappen als je foto's wil uploaden. Safari Mobile ondersteunt dit niet, misschien andere third party-browsers? Een appje zal het wel kunnen.. Maar meer weet ik er ook niet van :)