Wij hebben een aantal buitendienst medewerkers met laptops. Nu is mijn vraag is het makkelijk te regelen dat zodra deze gebruikers binnen komen er een backup naar onze server gemaakt word?
Korte vraag, kort antwoord. Loginscript?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het gaat om de bestanden die op de laptop staan in bijv. mijn documenten. Dat deze zodra de gebruiker binnen is en de laptop in ons domein hangt er een backup gaat lopen.
In basis offline files maar dat moet je wel goed configureren om het goed werkend te krijgen. Losse software is dan ook in basis niet nodig.
Nee ok maar ik ben juist opzoek naar losse software die dit mooi regeltdjluc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:05:
In basis offline files maar dat moet je wel goed configureren om het goed werkend te krijgen. Losse software is dan ook in basis niet nodig.
Je kent Het algemeen beleid #quickstart natuurlijk: het is niet de bedoeling een vraag "simpelweg over de muur te gooien". Dit topic sluit ik. Zet ajb eerst zelf de opties op een rijtje in een topicstart.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()