Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey beste forumleden,

Ik zit met een erg lastig probleem. Mijn anderhalve maand oude dell xps 15 heeft besloten om niet meer fatsoenlijk op te starten. Als ik hem aanzet komt er een beeld van dell op met een loadbar, maar vanaf het moment dat het windows 7 teken er op moet komen om te laden wordt het beeld zeer donkerblauw. Ik hoor hem draaien en hij warmt ook op, maar er gebeurt niets.

Dingen die ik al probeerde zijn standaard, zoals batterij er uit halen en op netstroom proberen, in de setup de defaults laden etc maar niets helpt.

Iemand een idee? Ik heb nog garantie maar als het een probleem is dat ik zelf kan oplossen verkies ik hem niet kwijt te spelen voor reparatie!

Alvast bedankt en groetjes,

Yoran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:49
Veilige modus opgestart en videodrivers nagekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Veilige modus al geprobeerd? Probeer een live CD (knoppix, ubuntu, bartpe) en kijk of hij dan wel opstart. Zo ja > software probleem en Windows herinstalleren, zo nee, hardware probleem > reparatie

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Veilige modus = geen reactie.

Videodrivers nakijken, hoe doe je dat? Sorry ben op dit gebied niet echt een kenner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-09 21:01

kevin33

Welkom in Utopia.

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:06:
Veilige modus = geen reactie.

Videodrivers nakijken, hoe doe je dat? Sorry ben op dit gebied niet echt een kenner!
Als je geen kenner bent, zou ik je toch willen aanraden om contact op te nemen met Dell.
Wellicht is het een idee om Knoppix of Damn Small Linux te downloaden, en te testen of dit wel naar behoren werkt.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de antwoorden. Heb herstelmedia van windows op een schijfje gezet en zo is het me met wat proberen gelukt. Alles werkt weer perfect!

Groetjes,

yoran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit heeft weinig met CSL te maken. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.