Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-11 14:34
Hallo Tweakers,

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen vandaar dat ik het in dit algemene draadje doe.
Ik krijg recent vage berichten van een email adres en ik wil dit graag traceren, iemand enige tools om dit mee te doen? ( Heb het domein al geblokked, blijf troep binnenkrijgen )

Groet

-

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat heb je zelf al geprobeerd verder dan? Als ik google naar 'trace email' krijg ik toch de nodige hits.

Desktop | Server | Laptop

• xheroxkefx
Ik heb gegoogled naar meerdere dingen, ik krijg alleen websites waarmee ik kan kijken of de account bestaat.

-

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zeg dan welke zoektermen je precies hebt geprobeerd, je huidige teksten zou ik namelijk interpreteren als dat je helemaal geen zin hebt om je er zelf in te verdiepen en dat is vast niet het geval ;)

Iets als 'analyze email' geeft al heel wat, als je dan even doorleest zal je gezien hebben dat je nog beter af bent met 'email headers' als zoekterm. En de laatste stap zou ik vooral handwerk laten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• xheroxkefx
bij de email headers was ik ook al gekomen, ook hoe ik de headers kan analyseren etc. dus ik ben al een stap verder! bvd

-