Vodafone netwerk overbelast nav compensatieactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Hebben meer mensen problemen met bellen / dataverbindingen opzetten vanaf vanmorgen?
Ik heb tot nu toe maarliefst 1 keer iemand kunnen bellen, komt bij dat internet het óf niet doet óf allejezus traag is.

Hoop dat meer mensen hun ervaringen (goed of slecht) deze dag + komende dagen kunnen delen, deze compensatie actie maakt het alleen maar erger op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Yep ook hier hetzelfde probleem, ik krijg smsjes met gemiste oproepen en ik ervaar ook zelf met bellen het probleem dat ik niks hoor soms aan de andere kant. :')

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 10:50
Misschien krijgen we compensatie omdat we de compensatie niet kunnen gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Mij maakt de compensatie niet zoveel uit, heb er niet veel aan.. wat me wel uitmaakt is dat ik nu gewoon de hele dag al niet normaal kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Toch minder prettig als er nu opnieuw problemen optreden.

Overigens iets waarvoor ik al bang was (zoals ik een paar weken terug al poste):

"Eigenlijk vind ik dit een lachertje van 0,00 waarde. Een andere bijzaak die ik ook nog wel zie gebeuren is opnieuw filevorming. De vorige keer dat ze x jaar bestonden en gratis bellen gaven, was het netwerk overbelast. Als dit opnieuw gebeurd word ik toch wel iets minder vrolijk zeg maar."

Mij gaat het i.d.d. ook niet om het gratis bellen. Maar als ik nu niet kan bellen door deze actie, dan gaan ze ook dat zeker nog horen van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Het is ook echt de centrale die overbelast is, ik heb het probleem op verschillende locaties (zowel op 2G en 3G) met verschillende toestellen en verschillende simkaarten.

Dit is toch triest? :D

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ook ik heb weer problemen met bellen. Wat een stel amateurs bij Vodafone, dit zagen alle klanten al gebeuren toen ze de actie aankondigden maar zelf zien ze het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Of de data overbelast was... vanmorgen om 6 uur was die al dood in Twente en later in de ochtend nog een keer. 6 Uur vanmorgen lijkt mij geen tijdstip voor overbelasting :P

Bellen is ouderwets dus dat doe ik niet echt meer :+

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
Is dit nog steeds het geval?

Ik probeer me namelijk aan te melden bij My Vodafone, aangezien mijn abo vandaag in gaat, maar krijg geen sms met tijdelijk wachtwoord terug :(
(Zit nu nog bij Hi)

Heb het al.. Mij Hi was dus al gedeactiveerd en mijn Vodafone sim nog niet geactiveerd, vandaar dat ik niks ontving :p

[ Voor 29% gewijzigd door Dweebus op 03-05-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:20

Sorcerer8472

Mens sana?

2G is lekker overbelast. Mijn Nokia zegt "Network busy"...

Daarnaast krijg ik ook vage meldingen zoals "nummer kan uitgeschakeld zijn" terwijl ik gewoon naar een vast nummer bel.

Fijn is dat... geeft wel maar aan dat Vodafone veel te karig is met haar overcapaciteit, maar dat werd ook tijdens koninginnenacht al duidelijk. Mijn telefoon kon zich niet eens meer aanmelden op het 3G-netwerk in hartje Utrecht. 2G-only werkte wel. Als je kijkt in het antenneregister (via umtsmasten.nl) zie je ook dat Vodafone er het minste heeft.

Wel allemaal lekker veel vermogen en hoge plekken, alleen heb je dan dus wel een groot probleem als het ineens heel druk is. Is de vraag of dit een toekomstbestendige strategie is voor hun radionetwerk...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-10 20:45
Ik heb vandaag nog niet gebeld of gesmst dus vanuit dat aspect ondervind ik geen problemen.
Wel heb ik last van dramatisch langzaam internet 0.01mbps hier heb ik last van sinds 1 mei.
Pagina: 1