hoi, wie weet er een mobo met nic, geluidskaart en vidkaart onboard?
bij voorbaat dank,
Schum1
bij voorbaat dank,
Schum1
Compleet mee eens, maar hij vraagt erom...Op zondag 25 maart 2001 22:35 schreef deviln het volgende:
Mobo met alles onboard? PCChips? I've got only one thing to say:
*shudder*
Ja okee, maar dan kan je 't 'm nog wel afraden. Als iemand mij bijvoorbeeld vraagt hoe hij 't beste zijn HD kan formatteren omdat z'n HD zo'n dikke zooi is, dan zeg ik ook dat 't 't beste is om z'n HD niet te formatteren en gewoon alle zooi op te ruimenOp zondag 25 maart 2001 23:14 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
[..]
Compleet mee eens, maar hij vraagt erom...
Das waar wat je zegt. Maar ik laat wel merken dat het niet aan te raden is. Maar ik zal het uhm ook niet afraden. Hij moet het zelluf weten. Ik vertel alleen dat er ook nog een optie: PCChips is.Op maandag 26 maart 2001 08:33 schreef deviln het volgende:
[..]
Ja okee, maar dan kan je 't 'm nog wel afraden. Als iemand mij bijvoorbeeld vraagt hoe hij 't beste zijn HD kan formatteren omdat z'n HD zo'n dikke zooi is, dan zeg ik ook dat 't 't beste is om z'n HD niet te formatteren en gewoon alle zooi op te ruimen
Verwijderd
Verwijderd
Mhh ik heb net op hun website zitten kijken, maar daar staat dat bord weer niet bij.Op maandag 26 maart 2001 13:20 schreef killah het volgende:
Ik heb die PCchips M810LMR lopen als counterstrike server met 512 MB RAM ECC en een AMD Thunderbird 1100MH en geen probleem wel even de bios geupdate. Draait Linux 2.4.2 kernel zonder problemen. Hij heeft alles onboard. Draait helaas met3.86Mkeys dus dat moet beter kunnen.
jetway 663as (socket a) kan ik iedereen sterk afraden. dit bord daar heb ik zoveel gezeik mee gehad niet te kort. niet kopen. (problemen : lockups en gezeik met ide poorten, en niet bij 1tje, maar bij een hele serie)Of Jetway ... http://www.jetway.com.tw ook nogal brak allemaal, maar ze schijnen nog wel wat dingen onboard te zetten. En èèèrg goedkoop (tè goedkoop als je het mij vraagt).
Verwijderd
Maar Hfl235,= bij www.gistron.nlOp maandag 26 maart 2001 23:03 schreef ThaWout het volgende:
Quanta costa?
het gaat mij erom dat ik echt alles onboard heb, dus er mag niet los een netwerkkaart en vidkaart op.Op maandag 26 maart 2001 23:07 schreef MegaJurk het volgende:
Gewoon een MSI KT7 Pro 2-A bijvoorbeeld met onboard sound en dan los een goedkope videokaart. Dan ben je wel f 500,00 kwijt maar heb je betere kwaliteit spullen dan zo'n brak onboard video spulletje (waar je dus echt niks aan hebt).
Hmmmz, net zoals bij Jetway dus ... die hebben ongeveer dezelfde prijzen. Snap je toch niets van hèOp maandag 26 maart 2001 23:28 schreef Hooi het volgende:
[..]
Maar Hfl235,= bij www.gistron.nl
..ik snap daar dus geen fluit van..
Hoe ken ut voor dat geld..
Verwijderd
Verwijderd
Die M810LMR van PCChips is dus voor Duron/Tbird (Cpu dus onder de 200 piek, Duron..)Op dinsdag 27 maart 2001 07:42 schreef Schum1 het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat ik echt alles onboard heb, dus er mag niet los een netwerkkaart en vidkaart op.
Verwijderd