Toon posts:

mobo met alles onboard

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi, wie weet er een mobo met nic, geluidskaart en vidkaart onboard?
bij voorbaat dank,
Schum1

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:11
Asus CUSL2-M voor P-III

Wat voor CPU wil je erop dan?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 maart 2001 20:46 schreef ThaWout het volgende:
Asus CUSL2-M voor P-III

Wat voor CPU wil je erop dan?
hoe duur is dat mobo?
en zijn zulk soort mobo's er niet voor een goedkopere processor? want de goed koopste in de pricewatch was me iets te duur :( ( Asus CUSL2-M FL 501,- )

Verwijderd

Topicstarter
niemand een reactie?

• AttiX
  • Laatst online: 20-08 21:17
Ik durf het bijna niet te zeggen. Maar als je niet teveel eisen stelt aan je systeem kun je een PCChips mobo kopen, rete goedkoop. Maar met alles aan boord.

http://www.pcchips.nl/products/mainboard/mainboards.htm

Uw zijt gegroet

• AttiX
http://www.gistron.com/

Dit is de online shop waar je zulke borden kan kopen. :)
Genoeg hulp? :)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Mobo met alles onboard? PCChips? I've got only one thing to say:
*shudder*

• AttiX
Op zondag 25 maart 2001 22:35 schreef deviln het volgende:
Mobo met alles onboard? PCChips? I've got only one thing to say:
*shudder*
Compleet mee eens, maar hij vraagt erom...
:)

• Devil N
  • Laatst online: 14-08 16:15
Op zondag 25 maart 2001 23:14 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:

[..]

Compleet mee eens, maar hij vraagt erom...
:)
Ja okee, maar dan kan je 't 'm nog wel afraden. Als iemand mij bijvoorbeeld vraagt hoe hij 't beste zijn HD kan formatteren omdat z'n HD zo'n dikke zooi is, dan zeg ik ook dat 't 't beste is om z'n HD niet te formatteren en gewoon alle zooi op te ruimen :)

• DwarV
  • Laatst online: 02-06 07:31

DwarV

Rekent aan het leven

Op maandag 26 maart 2001 08:33 schreef deviln het volgende:

[..]

Ja okee, maar dan kan je 't 'm nog wel afraden. Als iemand mij bijvoorbeeld vraagt hoe hij 't beste zijn HD kan formatteren omdat z'n HD zo'n dikke zooi is, dan zeg ik ook dat 't 't beste is om z'n HD niet te formatteren en gewoon alle zooi op te ruimen :)
Das waar wat je zegt. Maar ik laat wel merken dat het niet aan te raden is. Maar ik zal het uhm ook niet afraden. Hij moet het zelluf weten. Ik vertel alleen dat er ook nog een optie: PCChips is.

Gegroet :)

Verwijderd

Aopen MX3S (MicroATX). Kost rond de Fl. 400,- Zelf zou ik niet zo snel gaan voor een all-in board, maar het heeft zo zijn voordelen. Je hebt een compleet en compact systeem dat nog redelijk presteert ook voor weinig geld.

• killah
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:47
Ik heb die PCchips M810LMR lopen als counterstrike server met 512 MB RAM ECC en een AMD Thunderbird 1100MH en geen probleem wel even de bios geupdate. Draait Linux 2.4.2 kernel zonder problemen. Hij heeft alles onboard. Draait helaas met }:O 3.86Mkeys dus dat moet beter kunnen.

• Wouter!
Of Jetway :r ... http://www.jetway.com.tw ook nogal brak allemaal, maar ze schijnen nog wel wat dingen onboard te zetten. En èèèrg goedkoop (tè goedkoop als je het mij vraagt).

*D

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 13:20 schreef killah het volgende:
Ik heb die PCchips M810LMR lopen als counterstrike server met 512 MB RAM ECC en een AMD Thunderbird 1100MH en geen probleem wel even de bios geupdate. Draait Linux 2.4.2 kernel zonder problemen. Hij heeft alles onboard. Draait helaas met }:O 3.86Mkeys dus dat moet beter kunnen.
Mhh ik heb net op hun website zitten kijken, maar daar staat dat bord weer niet bij.
(de 810.., wel de 800, maar zonder onboard VGA.)

Kun je daarmee nog wat overklokken in de BIOS of met dipswitches, of wordt het bruggen maken/verbreken ?

Verwijderd

Hee,
gevonden dus.
Dat ding heeft settings voor de CPU snelheid >:)

Tssss... is het mogelijk..?

• Wouter!
Quanta costa?

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Gewoon een MSI KT7 Pro 2-A bijvoorbeeld met onboard sound en dan los een goedkope videokaart. Dan ben je wel f 500,00 kwijt maar heb je betere kwaliteit spullen dan zo'n brak onboard video spulletje (waar je dus echt niks aan hebt).

• smvs
  • Niet online
Of Jetway ... http://www.jetway.com.tw ook nogal brak allemaal, maar ze schijnen nog wel wat dingen onboard te zetten. En èèèrg goedkoop (tè goedkoop als je het mij vraagt).
jetway 663as (socket a) kan ik iedereen sterk afraden. dit bord daar heb ik zoveel gezeik mee gehad niet te kort. niet kopen. (problemen : lockups en gezeik met ide poorten, en niet bij 1tje, maar bij een hele serie)

PIII bordjes van jetway zijn in mijn opinie wel gewoon oke.

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Ik heb hier een mobo met nix onboard, behalve een feature connector en 1 chip, er zit nmlijk een geluidskaart, een ide-controler, videokaart, etc. op de processor... leuk he,
jammer dat het een cyrix is (200mhz MMX, wordt door benchmarks gezien als een 4x86 MMX class processor PR118). Grappig zo'n MediaGX maar voor weinig anders geschikt dan tekstverwerken...

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 23:03 schreef ThaWout het volgende:
Quanta costa?
Maar Hfl235,= bij www.gistron.nl

..ik snap daar dus geen fluit van..
:D Hoe ken ut voor dat geld..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 maart 2001 23:07 schreef MegaJurk het volgende:
Gewoon een MSI KT7 Pro 2-A bijvoorbeeld met onboard sound en dan los een goedkope videokaart. Dan ben je wel f 500,00 kwijt maar heb je betere kwaliteit spullen dan zo'n brak onboard video spulletje (waar je dus echt niks aan hebt).
het gaat mij erom dat ik echt alles onboard heb, dus er mag niet los een netwerkkaart en vidkaart op. :)

• Wouter!
Op maandag 26 maart 2001 23:28 schreef Hooi het volgende:

[..]

Maar Hfl235,= bij www.gistron.nl

..ik snap daar dus geen fluit van..
:D Hoe ken ut voor dat geld..
Hmmmz, net zoals bij Jetway dus ... die hebben ongeveer dezelfde prijzen. Snap je toch niets van hè :?.

Alles onboard (nogmaals): CUSL2-M voor +/- 500 piek (en dan doe je er een Celeron op ofzo als het niet te duur mag worden).

Verwijderd

ASUS A7S-VM
uATX, Socket A, video, geluid, netwerk.
344,- incl. btw bij Alternate

Verwijderd

Ik ben ook opzoek naar een mATX mobo met alles onboard voor me broertje. Het moeilijke is dat het een socket 7 mobo moet zijn, maar die zijn nergens verkrijgbaar!
Waarom ik een alles onboard mobo zoek? Omdat ik dan minder problemen moet oplossen voor me broertje en hij lekker geen games kan spelen (doet die tenminste zijn huiswerk nog!).

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 07:42 schreef Schum1 het volgende:

[..]

het gaat mij erom dat ik echt alles onboard heb, dus er mag niet los een netwerkkaart en vidkaart op. :)
Die M810LMR van PCChips is dus voor Duron/Tbird (Cpu dus onder de 200 piek, Duron..)
en heeft ..
VGA
NETWERK
GELUID
MODEM !!!!
MENU Voor de CPU Speed !!

Voor 235 piek... pfffffff :9

• Wouter!
Kan toch niet wat zijn hè ... |:(

Verwijderd

Je zou het toch niet geloven heh..

Maar een oorzaak is misschien de chipset, die is van SIS. Niet dat daar wat mee mis is, die zal wat trager zijn, maar wie gaat er voor...

En het is een Micro ATX, moet je ook maar net willen. Twee PCI en 1 AGP slot, 2 geheugenbankjes maar geloof ik.

Maar voor een simpel PC'tje heb je ook niet meer nodig, alles zit er al op..... 8-)

• Wouter!
Hmmz, toch lijkt het me nog steeds veel te weinig ... ookal is het harstikke brak allemaal :Y).
Pagina: 1