Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Magicolor MF 2480 installeren op Windows 7 64x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een Konica Minolta Magicolor MF 2480 te installeren op een Windows 7 64x systeem, echter lukt me dit niet. Geen enkele 64x driver voor te vinden, contact gehad met Konica Minolta en ook zij zeggen dat het niet mogelijk is. Er wordt ook geen 64x driver meer uitgebracht voor dit type printer.
Nu heb ik van de MF 2490 de 64x driver geïnstalleerd (in de hoop op) maar ook dit werkt niet, evenals de drivers van de MF 2480 voor Windows Vista 64x.

Nu heb ik toevallig gehoord dat er een bepaalde (universele) tool is die het mogelijk zou moeten maken om printers toch te laten functioneren waar dit in eerste instantie niet lukt. Heeft iemand enig idee welk tooltje dit is? Mijn dank is groot!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Iets met standaard usb printers ofzo? Volgens mij was die tool van hp.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Ik weet het niet zeker, maar je zou VuePrint eens kunnen bekijken. Met de printsuite van Vue ben ik (nog) niet bekend, maar hetzelfde bedrijf brengt ook VueScan uit en daarmee krijg je vrijwel iedere scanner aan de praat doordat het programma zelf de aansturing verzorgt en zelfs een eventuele driver die wel aanwezig is compleet negeert... plus met de meeste scanners tot mooiere resultaten komt dan wanneer je de officiele driver gebruikt. Ik weet dus niet zeker of VuePrint ook een dergelijke 'interne driver' gebruikt, maar de kans lijkt mij groot vanwege de functionaliteit van VueScan. Lijkt mij sowieso een klein onderzoekje waard.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de replies, middels VuePrint werkt het helaas niet. Uiteindelijk de laptop maar opnieuw geïnstalleerd met Windows 7 32x.