Beste tweakers,
Laat ik maar gelijk met de koe in het huis vallen.
Ik heb hier een compaq cq60 lappy. en doet nogal vreemd.
Ik heb het gevoel dat er wat met de bios/mobo aan de hand is. omdat ik de volgende stappen heb ondernomen elke keer komt hij door zijn P.O.S.T heen maar daarna doet ie niks meer en blijft gewoon geheel hangen.
Stappen:
Hdd er uit en opgestart via hirens werkt niet
Geheugen vervangen werkt niet
Zonder/met accu proberen te booten werkt niet
Bios gereset via batt en werk wel! hij boot gewoon geheel door zowel op hdd en usb stick, maar als je hem herstart is het bovengenoemde probleem weer aanwezig, (heb ook wifi kaart uit/aan gezet werkt) en cpu/gpu stress getest die waren ok
Bios batt vervangen werkt niet.
Iemand nog ideeën? Ik zit te denken dat ik bios ga flashen naar een ouder/nieuwere versie
Alvast bedankt
Gr
Lucas
Laat ik maar gelijk met de koe in het huis vallen.
Ik heb hier een compaq cq60 lappy. en doet nogal vreemd.
Ik heb het gevoel dat er wat met de bios/mobo aan de hand is. omdat ik de volgende stappen heb ondernomen elke keer komt hij door zijn P.O.S.T heen maar daarna doet ie niks meer en blijft gewoon geheel hangen.
Stappen:
Hdd er uit en opgestart via hirens werkt niet
Geheugen vervangen werkt niet
Zonder/met accu proberen te booten werkt niet
Bios gereset via batt en werk wel! hij boot gewoon geheel door zowel op hdd en usb stick, maar als je hem herstart is het bovengenoemde probleem weer aanwezig, (heb ook wifi kaart uit/aan gezet werkt) en cpu/gpu stress getest die waren ok
Bios batt vervangen werkt niet.
Iemand nog ideeën? Ik zit te denken dat ik bios ga flashen naar een ouder/nieuwere versie
Alvast bedankt
Gr
Lucas