Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2003 gaat vaak op 'offline werken' icm Exchange 2007

Pagina: 1
Acties:

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Een kennis van mij gebruik Outlook 2003 icm Hosted Exchange 2007 van Argeweb. Het probleem is echter dat zijn Outlook erg vaak automatisch overschakelt op offline werken. Hij heeft al contact gehad met Argeweb en die zeggen dat hij maar Outlook 2007 of 2010 moet installeren.
Ik vraag me echter af of er geen manier is om het fatsoenlijk werkend te krijgen met Outlook 2003; De cache modus heb ik al uitgeschakeld, maar nog steeds springt Outlook op offline werken, nadat je hem handmatig online hebt gezet en z'n taken heeft voltooid.

Tips zijn welkom!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Volgens mij zit er ergens in outlook een setting waarmee je aan kunt geven dat de verbinding verbroken moet worden als het verzenden/ontvangen voltooid is. Staat daar niet een setting verkeerd?

Desktop | Server | Laptop

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Er is een reden dat er Outlook 2007 of hoger wordt geadviseerd ;)
Outlook 2003 in cached mode (offline werken) doet z'n polling met UDP packets, waar 2007 en hoger netjes met TCP werken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Bedankt voor de replies.

@Rupie. Dat durf ik zo niet te zeggen, ik kan die optie zo 1-2-3 niet vinden. Ik vond alleen een oude screenshot van Outlook Express? http://www.eriseenfoputop...ng_bestanden/image002.jpg

@alt-92 Duidelijk. Mocht het echt niet anders kunnen dan moeten we maar overstappen naar Outlook 2007, met tegenzin.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zou dan toch naar Office 2010 gaan. De leercurve van werken met ribbon heb je toch, maar in ieder geval is het product langer ondersteund qua updates, etc.

64-bit versie werkt ook goed.