Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waar betrouwbare laptop accu's te kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Normaliter kocht ik altijd mijn laptop accu's (en die voor familie en vrienden) op eBay. De laatste tijd heb ik echter zoveel rotzooi accu's gekregen (doen het bijvoorbeeld maar een half uur, of totaal niet), dat ik op zoek ben naar een alternatieve webshop/webwinkel waar je betrouwbare laptop accu's kunt kopen.
Mag best 'eigen merk' zijn, zolang ze maar fatsoenlijk werken.

Tips zijn welkom

Alvast bedankt.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik heb zelf erg goede ervaring met www.viadennis.nl

Daar had ik voor mijn macbook 13" een nieuwe magnetsafe adapter gekocht. Maar achteraf was die stuk na een week.. hebben ze gewoon gratis weer een nieuwe verstuurd.. Snelle service (dag erop stond het al in me woonkamer) en hele vriendelijke mensen. Echt een aanrader. Adapter gaat nu al bijna 2x zo lang mee als allebei de officiële crappy troep adapters van Apple zelf (en nog dubbele de prijs "zucht")

Maar goed, ik weet niet of het toegestaan is om hier deze website te plaatsen, als het fout dan kunnen de mods het wel gauw verwijderen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vinand op 02-05-2012 10:41 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-11 23:56

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Oke, bedankt!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Aangezien neppers blijkbaar niet goed zijn: waarom koop je niet gewoon een originele? Ik kan me niet voorstellen dat je op deze manier de wat hogere kosten er niet uithaalt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Een opsomtopic van wat leveranciers is nou niet bijster interessant. Close ...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.