Slechts kwart game-Kickstarters is succesvol

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Het artikel vermeldt dat er via Kickstarter een inzameling is voor Space Quest; dat klopt niet. De makers hebben aangekondigd weer samen een adventure game te maken. Ze hebben echter de rechten op de Space Quest reeks niet in handen en zijn ook nog helemaal geen inzameling gestart.

Verder staat er ook
Jane Jensen haalde geld op voor adventuregame Moebius na een inzameling via Kickstarter.
Dit is ook onjuist, daar de inzameling nog 17 loopt en er momenteel nog maar 84% van het beoogde bedrag is opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:32
Er klopt wel meer niet aan dit artikel. Zoals ik onder het artikel ook al aangaf, er is geen sprake van een Titan Quest remake, en de desbetreffende game kan niet als onsuccesvol worden beschouwd omdat de kickstarter funding nog niet is afgelopen, maar pas over 16 dagen (zie http://www.kickstarter.co...teentertainment/grim-dawn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Van Space Quest is inderdaad geen Kickstarter, dus die heb ik inmiddels uit de lijst gehaald. Bij Jensen en Titan Quest zie ik het probleem niet. In het stuk staat vermeld dat deze twee hun doel nog niet gehaald hebben, maar dat de inzameling nog loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Paul Hulsebosch schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:21:
Van Space Quest is inderdaad geen Kickstarter, dus die heb ik inmiddels uit de lijst gehaald. Bij Jensen en Titan Quest zie ik het probleem niet. In het stuk staat vermeld dat deze twee hun doel nog niet gehaald hebben, maar dat de inzameling nog loopt.
Even verder staat er inderdaad dat het doel nog niet bereikt werd. Door de verleden tijd te gebruiken in
Jane Jensen haalde geld op...
wek je aanankelijk wel de illusie dat de Kickstarter reeds afgelopen is. En zoals ravenger aangeeft, gaat het niet over een remake van Titan Quest maar over Grim Dawn (wel van de makers van Titan Quest). En nu we toch bezig zijn, Wasteland betreft ook geen remake maar een vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Wat mij betreft is duidelijk genoeg dat in het geval van Jensen en (makers van) Titan Quest de inzameling nog loopt en dat er dus nog kans is dat zij het gestelde doel halen.