Toon posts:

Digitale camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen met de aanschaf van een digitale camera. Ik wil maximaal 1000 piek uitgeven, maar vind op internet net echt een goede vergelijkingstest.
Wie heeft er goede ervaring met een bepaald toestel of weet me te vertellen waar ik een goede test vind.
bvd.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

ga naar http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp
geef daar je wensen op.... lees de reviews van de verschillende camera's die er voor jou uitrollen....

• Jagermyster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
De HP 315C is een echte aanrader, en kost bovendien maar ƒ 899,-

Zit helaas maar een 8MB flashcard bij, maar goed, als je max. 1000 piek wilt uitgeven, zit een 32MB flashcard er ook nog wel in *D

Verder 2,5x dig. zoom, LCD scherm, flitser en anti rode ogen. De link met je pc gaat via USB, en werkt super simpel. Foto res. = 1600x1200 wat lekker groot is, 2,1 Megapixel....

Als je wilt kan ik je wat foto's sturen....

Grtz.. Jagermy$ter

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Laatst heb ik zo'n cameraatje gezien waar je diskettes in moest duwen. Die zijn ook handig kan iemand mij daar meer info over geven?

tremble and despair for i am power!

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 22:59 schreef Rush het volgende:
Laatst heb ik zo'n cameraatje gezien waar je diskettes in moest duwen. Die zijn ook handig kan iemand mij daar meer info over geven?
Dat is de Sony Mavica, waar je die floppy's in kan stoppen.

Verwijderd

Wij hebben gister die HP 315 op de zaak binnen gekregen...zijn echt heel mooi

Je hebt er perfecte software bij heel uitgebreid.

De handleiding is lekker duidelijk.

USB aansluiting, hoge resolutie.

En de prijs is vrij laag.

Als ik persoonlijk een camera zou kopen zou ik die hp pakken

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 25 maart 2001 22:42 schreef Jagermyster het volgende:
De HP 315C is een echte aanrader, en kost bovendien maar ƒ 899,-

Zit helaas maar een 8MB flashcard bij, maar goed, als je max. 1000 piek wilt uitgeven, zit een 32MB flashcard er ook nog wel in *D

Verder 2,5x dig. zoom, LCD scherm, flitser en anti rode ogen. De link met je pc gaat via USB, en werkt super simpel. Foto res. = 1600x1200 wat lekker groot is, 2,1 Megapixel....

Als je wilt kan ik je wat foto's sturen....

Grtz.. Jagermy$ter
je bedoelt dus deze

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op zondag 25 maart 2001 22:59 schreef Rush het volgende:
't is wel makkelijk maar als je een beetje fatsoenlijke foto's wilt maken zou ik het niet doen. Een 1600x1200 foto neemt doorgaans zo'n 700 Kb ruimte in beslag. Op een floppy kan maar 1.44 Mb dus na 2 foto's moet je een nieuwe floppy erin stoppen.
Verder zijn floppy's kwetsbaar en traag.

Ik zou gewoon voor camera met Compactflash of Smartmedia gaan. Een 32 Mb Compactflash kaartje kost minder dan 150 gulden en met een 2 MPixel camera kun je dan tientallen foto's maken.

Die HP lijkt me erg interessant voor dat geld :)
Pagina: 1