[KPN] Van zakelijk naar prive

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 20:15
Goedemorgen,

Ik zal eerst mijn probleem uitleggen:
Op dit moment hebben wij internet plus bellen zakelijk. Alleen willen wij hier vanaf, we willen graag naar internet plus bellen voor consumenten. De reden van deze overstap is: het bedrijf bestaat niet meer en de kosten van een zakelijke verbinding zijn vele malen hoger dan die van een consumenten verbinding.

Wanneer ik naar KPN bel om het over te zetten zegt de een bij consumenten: ja hoor u kunt zo overschakelen geen probleem, zal ik het even regelen? En wanneer je bij de ander komt is het in eens een probleem. Dat probleem ben ik verder gaan uitzoeken. Nu zeiden ze bij Zakelijk, wanneer ik over wil sluiten naar prive moet mijn internet plus bellen (waar geen ISDN op zit) over worden gezet naar een analoge lijn (Wij hebben nog steeds oude kabels liggen, max 8mbps). En voor het opzeggen betaal je niks maar voor het aansluiten van de analoge lijn kost me 100 euro.

Nu heb ik iemand gesproken die bij een andere provider heeft gewerkt en die zegt: Zakelijk is vetpot voor de providers ze willen je niet graag laten gaan. Je zit in de zelfde centrale als de consumenten dus dat moet geen probleem zijn. Deze persoon zat op de technische afdeling.

Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat ik niet een downtime heb van een x aantal weken (hier hebben ze het ook al over gehad) maar dat ik gewoon makkelijk kan overschakelen naar consumenten?

Alvast bedankt,
Sjaakmans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Even langsgaan bij een KPN Business Center? Die zijn tenslotte voor alle ondersteuning voor de zakelijke klanten, en dat ben je nu nog.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Loop eens gezellig langs de KPN winkel. Je hebt geen analoge lijn nodig, daar je nu al via VoIP belt. Dat is dus de grootste onzin. Mocht je trouwens sneller Internet willen met een beter TV aanbod. Kijk dan eens bij de kabelaars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:46
Als je Zakelijk InternetPlusBellen hebt kan je niet in één keer overstappen op InternetPlusBellen van de consumentenmarkt. Dat ligt aan het VoIP platform wat gebruikt wordt. Je kan eventueel wel proberen met een tussenstap: ZIPB -> Analoog + ADSL -> IPB CM.

Als je in een keer overstapt raak je je telefoonnummer kwijt.