Sinds de Android 4.0 (ICS) update op mijn Sensation XE, crasht HTC Sense 3.6 regelmatig bij het sluiten van Dolphin Browser HD of HTC Internet. M.a.w., de bekende witte scherm met HTC logo, waarna Sense opnieuw moet starten. Het probleem komt alleen voor bij het sluiten van Dolphin Browser HD of HTC Internet en niet bij het sluiten van andere apps. Op dat moment draaien ook geen andere apps. Sense crasht ook regelmatig als ik Dolphin Browser HD of HTC Internet afsluit met de homeknop.
Ik heb het toestel vaak uit- en aangezet. De batterij, SIM en SD kaart zijn enkele keren eruit gehaald en opnieuw geplaatst, maar het probleem blijft. Ook alle “niet HTC” widgets zijn verwijderd van de diverse schermen, maar dit wil ook niet helpen. Zelfs een harde reset biedt geen oplossing.
Soms denk ik dat ik te weinig RAM geheugen heb, maar dit is m.i. niet mogelijk bij Android.
Op de diverse forums lees je dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar tot nu toe heeft niemand een oplossing kunnen vinden.
Wie bij Tweakers.net kan mij helpen?
Ik heb het toestel vaak uit- en aangezet. De batterij, SIM en SD kaart zijn enkele keren eruit gehaald en opnieuw geplaatst, maar het probleem blijft. Ook alle “niet HTC” widgets zijn verwijderd van de diverse schermen, maar dit wil ook niet helpen. Zelfs een harde reset biedt geen oplossing.
Soms denk ik dat ik te weinig RAM geheugen heb, maar dit is m.i. niet mogelijk bij Android.
Op de diverse forums lees je dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar tot nu toe heeft niemand een oplossing kunnen vinden.
Wie bij Tweakers.net kan mij helpen?