Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

internet via kabel en koper tegelijk

Pagina: 1
Acties:

• majetta
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07 00:41
Hallo :D

ik heb op dit moment internet van ziggo via de kabel. nu heeft dit een dynamic IP, opzich geen probleem maar deze internet wordt verdeeld door 2 routers.

ik wil nu bij tele2 een abo afsluiten alleen voor internet zodat ik een vast IP krijgt :) op de lijnt komt een server te staan ne heb geen zin om dyndns en andere diensten te gebruiken.

mijn vraag dus: is het mogelijk om naast ziggo ook een tele2 internet abbo af te sluiten ? op zich moet dat geen probleem hoeven te zijn toch ? want de een gaat via de kabel (ziggo) en de ander via koper van kpn.

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:10
majetta schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:34:
Hallo :D

ik heb op dit moment internet van ziggo via de kabel. nu heeft dit een dynamic IP, opzich geen probleem maar deze internet wordt verdeeld door 2 routers.

ik wil nu bij tele2 een abo afsluiten alleen voor internet zodat ik een vast IP krijgt :) op de lijnt komt een server te staan ne heb geen zin om dyndns en andere diensten te gebruiken.

mijn vraag dus: is het mogelijk om naast ziggo ook een tele2 internet abbo af te sluiten ? op zich moet dat geen probleem hoeven te zijn toch ? want de een gaat via de kabel (ziggo) en de ander via koper van kpn.
kan je gewoon aanvragen aangezien het 2los staande netwerken coax en koper telefoon.
mocht het zakelijk zijn kan je volgens mij gewoon bij ziggo een vast ip aanvragen

• majetta
ik dacht al maar twijfelde een beetje. is gewoon een privé lijn, dus zakelijk ziggo is niet nodig.

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 16:54

Achilles

Koning van de Myrmidonen

majetta schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:42:
ik dacht al maar twijfelde een beetje. is gewoon een privé lijn, dus zakelijk ziggo is niet nodig.

Is wel goedkoper, heb er nog steeds spijt van dat ik niet gelijk ziggo zakelijk had genomen,, 1 euro goedkoper en meer features... Maar ben te lui om nu nog over te stappen

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

• majetta
Die van tele2 is een 50/5MB lijn en die kost de eerste 9 maanden 12.50 actie/jaar contract en daarna 28 euros. als ik naar ziggo zakkelijk overstap dan worden de mede-bewoners er niet blij van omdat het toch een prijs stijging wordt, paar euros maar toch.

en daarbij komt nog dat de lijn verdeeld wordt door mede-bewoners. ik heb die lijn echt clean nodig zonder enig verstoring :) crisp and clean.

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Crisp and clean 50Mbit via ADSL? Ik zeg succes :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Mr. Jinx schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:18:
Crisp and clean 50Mbit via ADSL? Ik zeg succes :)
125 mbit (wel prijzig) http://www.xs4all.nl/zakelijk/dslstapelen/
Op basis van ADSL bieden wij een gestapelde oplossing met een maximale download van 125 Mb/s.
Op basis van VDSL bieden wij een gestapelde oplossing met een maximale download van 125 Mb/s.
Op basis van SDSL bieden wij een gestapelde oplossing met een maximale upload en download van 30 Mb/s.

Iperf

Pagina: 1