Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:40

Deathchant

Don't intend. Do!

eRR_ : hulde!!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-06 11:02
Super nice gedaan idd!! Erg origineel en ziet er nog nog uit ook.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:53
Fantastische foto's indd!!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer wat mooie shots, zo vanaf de One X:
Avifauna - Lori Landing #1

Avifauna - Lori Landing #2

Avifauna - Lori Landing #3

Avifauna - Ooievaarsnest in HDR

Avifauna - Pelikanen in HDR

Avifauna - Pelikaan

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Nou, laat ik ook maar eens wat delen :P

Panorama gemaakt in de Ardennen (La roche en Ardennes) Uitzicht vanaf het kasteel aldaar:

Panorama Ardennen

En ja, d'r zit 1 foutje bovenin...

[ Voor 5% gewijzigd door LocalJoost op 29-10-2012 10:17 ]

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Mooie foto's jongens!

Die foto's van dat gekleurde beest zien er erg vet uit CLB! Scherp en de kleuren komen er mooi uit.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja heh, dat gekleurde beest is een Lori :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:54

netblade

Sunrise

CLB schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:11:
Weer wat mooie shots, zo vanaf de One X:
offtopic:
Ziet er uit als Avifouna, Alphenaar?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Avifauna ja, geen Alphenaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:36
Als er weinig licht aanwezig is en ik een foto maak met flits, dan is er altijd een groene waas op de foto te zien. Dat verpest dus de foto. Waar kan dit aan liggen en hoe los ik het op, want je zou mogen verwachten de een toestel van dit kaliber betere foto's moet kunnen maken.

Op XDA hebben een aantal mensen het sinds de release van de JB-update: http://forum.xda-develope...read.php?t=1822460&page=3

Daarnaast is geconcludeerd dat het een softwarematig probleem zou zijn.

Voorbeeld:

GroeneGloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit topic is om je foto's te showen, niet om vragen te stellen over 'n 'gare' camera :)
Open anders even een eigen topicje wat betreft je vraag zou ik zeggen, lijkt me handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Na lange tijd weer eens twee foto'tjes in het topic. Beide zin afgelopen week geschoten op twee verschillende plaatsen. Lichomstandigheden waren uiteraard ruk maar het zijn alsnog redelijke foto's geworden denk ik.

Alt-J Vredenburg Utrecht Bewerkt met Instagram.

HTC Live + Energy, Ziggo Dome
Zonder bewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
tijdje geleden getrokken, ik vind hem hier wel post-waardig..
HDR getrokken, achteraf effect: "automatisch verbeteren"
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/245wl6w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:36
Ik heb het toestel nu sinds oktober vorig jaar en schiet zo nu en dan een foto met het apparaat. Echter, ik ben niet te spreken over de kwaliteit van de foto's. Ik vind ze namelijk altijd 'flets' op een of andere manier. De kleuren komen niet duidelijk over en een bepaalde levendigheid ontbreekt. Daarbij maakt het niet uit of ik de foto's nu binnen of buiten schiet.

Een voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/buap3GxonUjoGwLSAaouwbW9/medium.jpg

Vandaar dat ik de volgende vraag heb: Wat zijn, voor de camera in de HTC One X, de optimale instellingen (of apps) om een foto mee te schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-06 04:57
Yonix schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:40:
Ik heb het toestel nu sinds oktober vorig jaar en schiet zo nu en dan een foto met het apparaat. Echter, ik ben niet te spreken over de kwaliteit van de foto's. Ik vind ze namelijk altijd 'flets' op een of andere manier. De kleuren komen niet duidelijk over en een bepaalde levendigheid ontbreekt. Daarbij maakt het niet uit of ik de foto's nu binnen of buiten schiet.

Een voorbeeld:
[afbeelding]

Vandaar dat ik de volgende vraag heb: Wat zijn, voor de camera in de HTC One X, de optimale instellingen (of apps) om een foto mee te schieten?
Ben het helemaal eens met je voor foto's binnen, maar vind de foto's buiten meestel weer net te levendig (te verzadigde kleuren). Ik ben ook op zoek naar goede tips, met name t.a.v. de verzadiging. Je kunt dat instellen, maar 1 stap minder verzadiging is weer net te veel. ;)

Is Camera ZOOM FX 4.1.1 een optie? Verwijderd die het standaard foto programma of zet die hem ernaast? Hoe krijg ik het standaard programma weer terug als Camera Zoom toch niks is?

[ Voor 8% gewijzigd door hansie18 op 31-05-2013 05:08 ]

Pagina: 1 2 Laatste