Hallo,
Paar weken terug nieuwe receiver mét LAN aansluiting gekocht (Onkyo TX-NR509). Maar ik heb intussen het gevoel gekregen dat ik tegen de grenzen van mijn LAN-kennis oploop. Vandaar deze 'noodkreet'.
Werkte-ie dan niet? Zeker wel. Is prima apparaat.
Alles instellen en (met kabeltje) aansluiten op mijn huis-LAN liep als een zonnetje.
Moest wel even firmware upgraden voor Spotify. OK. Klaar. Alles werkt.
Alleen toen ik gisteren weer eens een muziekje wilde spelen bleek dat de receiver geen netwerkverbinding meer had.
Alle kabeltjes nagelopen. Verder geen problemen met het netwerk.
Voor de zekerheid overgestapt naar een vast ip-adres voor de receiver (en MAC aangemeld bij router/modem).
Helpt niet. Werkt niet.
Suggesties waar ik nog eens naar zou kunnen kijken?
Graag!
Vriendelijke groet,
Diederik Brouwer
Paar weken terug nieuwe receiver mét LAN aansluiting gekocht (Onkyo TX-NR509). Maar ik heb intussen het gevoel gekregen dat ik tegen de grenzen van mijn LAN-kennis oploop. Vandaar deze 'noodkreet'.
Werkte-ie dan niet? Zeker wel. Is prima apparaat.
Alles instellen en (met kabeltje) aansluiten op mijn huis-LAN liep als een zonnetje.
Moest wel even firmware upgraden voor Spotify. OK. Klaar. Alles werkt.
Alleen toen ik gisteren weer eens een muziekje wilde spelen bleek dat de receiver geen netwerkverbinding meer had.
Alle kabeltjes nagelopen. Verder geen problemen met het netwerk.
Voor de zekerheid overgestapt naar een vast ip-adres voor de receiver (en MAC aangemeld bij router/modem).
Helpt niet. Werkt niet.
Suggesties waar ik nog eens naar zou kunnen kijken?
Graag!
Vriendelijke groet,
Diederik Brouwer