BE6-II plankje >cpu temp????

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:58
Bij een be6-II zit dus een los slocketje voor m'n cely, waarvan ik de temp graag wou weten, dus ik er zo'n losse temp sensor bij zetten, HWdoctor instaleren en wat blijkt sensor 2 staat er aan gegeven alleen staat er nog een losse temperatuur voor m'n cpu die gelijk is aan die losse temp sensor.
Hoe kan mijn be6-II'tje de cpu temp nou weten zonder dat er een sensor zit???

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

een sensor die in je cpu zit gebakken?!?!?!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:58
Ja erg leuk ja, maar ik denk het niet!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Hey Animal :) heb al eerder over gehoord, maar ging in dit geval over P3e. daar zou temp sensor ingebakken zitten in de core, maar cely??? DAT lijkt me enigzins sterk.

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
He beest,

ik heb zelf ook zo'n be6-II en inderdaad geeft ie al een temperatuur aan van de CPU.
Volgens mij zit er een sensortje op het mobo.
Ik heb hem nog niet kunnen vinden, maar hij moet toch ergens zitten??? Zoek ze!!!

stamper

Verwijderd

Wat ik al een paar keer eerder hier neer geplant heb, is het bewijs uit de datasheets van Intel Developers dat de PIII's inderdaad een On-Core Thermal Diode heeft geintegreerd in the CPU's core, maar bij de Celly heb ik dit niet kunnen vinden!
Maar in ieder geval de nieuwste BE-6II's hebben dat in het circuit van het mobo aangepast tijdens de produktie...

Wil je dat lezen en afbeeldingen zien, met diverse links naar sites waar ze dat ook beschrijven www.dit.is/superseven
Pagina: 1