Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hergebruik van TinyPic url's zorgt voor ongewenste pics

Pagina: 1
Acties:

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Ik kwam zojuist in een wat ouder gedeelte van een topic. In dat topic werd destijds (en misschien nog steeds wel) veel gebruik gemaakt van TinyPic.

Echter TinyPic hergebruikt hun url's, wat er voor zorgde dat ik zaken tegenkwam in een topic die echt niet door de policy komen. Denk aan echte hardcore gore.Voor de moderators met diff: anandus in "Raad de locatie a.d.h.v. de foto!" (Alleen klikken met sterke maag, absoluut geen prettig filmpje!)

Nu heeft kees deze specifiek al weggehaald, maar het lijkt mij wel dat je dit wil voorkomen.

Zelf zat ik te denken aan tinypic om deze reden niet meer embedden, of misschien na een bepaalde tijd (6 maanden of een jaar) weg te halen uit een topic. (even los van de technische haalbaarheid van deze oplossingen).

Hoe denken de adjes hier over?

[ Voor 4% gewijzigd door Nomad op 01-05-2012 14:01 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Ik denk dat dit meer iets voor lieve devvers is.

Verder vind ik het een nuttige suggestie maar zal deze pas opgepakt worden na de overhaul.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Puur op persoonlijke titel: helemaal eens. Bij URL shorteners zoals http://tinyurl.com/ylnj is heel mooi de 'echte' URL ook vindbaar maar dat gaat natuurlijk niet op voor zoiets (en plaatjes/filmpjes checken op serverside wijzigingen lijkt me ondoenlijk).

FWIW: natuurlijk kan iedereen elk plaatje zelf aanpassen naar wat ranzigs, daartegen helpt alleen de desbetreffende user aanspreken. Maar als er gratis diensten zijn die structureel URL's hergebruiken wordt het vervelender..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

En bovendien kan je ranzige, kwetsende en auteursrechtelijke plaatjes toch ook bij hun abuse-dient melden? Ik heb hier goede ervaringen mee, kan ik vertellen...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Dat kan je inderdaad doen, maar dan is het al te behoorlijk te laat.

Ik zou liever zien dat je het voor bent. Uiteindelijk ligt het probleem natuurlijk bij TinyPic die url's niet zou moeten hergebruiken, maar je kan ze ook niet helemaal weren, daar zijn ze nu eenmaal te populair voor.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:57

crisp

Devver

Pixelated

Da's eigenlijk best wel faal van TinyPic -O-

Intentionally left blank

Pagina: 1